Fast om de var 3 hade de ju fått läget 3-3 denna runda om de hade fått en bybo utröstad.Under utgångspunkten att de är tre ulvar är det inte konstigt att de vet att de kan kasta en av dem under bussen utan problem för att gröna sig själva.
Juste att få avsluta så här!? Men stort tack för spel Fjodor!Tack Sidd. Lämnar ett epos nu då eftersom mitt avsked kan innehålla både det ena och det andra.
Jag fick svaret "Ingen info tillgänglig" när jag siade Vimes i R1 och samma sak när jag siade Basenanji i R2.
Således är Vimes röd (ljuger om att han är siare) och Basenanji grön (ljuger inte om förmåga).
Avslutningsvis vill jag säga heja byn och att tackoskvällen med familjen blev lyckad.
???Tack Sidd. Lämnar ett epos nu då eftersom mitt avsked kan innehålla både det ena och det andra.
Jag fick svaret "Ingen info tillgänglig" när jag siade Vimes i R1 och samma sak när jag siade Basenanji i R2.
Således är Vimes röd (ljuger om att han är siare) och Basenanji grön (ljuger inte om förmåga).
Avslutningsvis vill jag säga heja byn och att tackoskvällen med familjen blev lyckad.
Det var ju Basse och Häger som hade dreven i början och det finns ju inte direkt tid nog för att styra om drev hur som helst. Hade jag varit ulv hade jag utan tvekat kastat en av mina ulvpolare under bussen för att gröna mig själv i det läget.Fast om de var 3 hade de ju fått läget 3-3 denna runda om de hade fått en bybo utröstad.
Är du inte nöjd över att en av SL bekräftad grön spelare ger oss i byn information?!Du skriver fast du är död?
Vadå lågflygeri?!Tror tyvärr att ulvarna vinner nu. Gissar på att ulvtrion är Anthrox (lågflygeri!) Hägerstrand och Vimes/Big Mama.
Just det.Tror tyvärr att ulvarna vinner nu. Gissar på att ulvtrion är Anthrox (lågflygeri!) Hägerstrand och Vimes/Big Mama.
Det var ju bra att Fjodor berättade vad han hade fått för svar. Eftersom han fått "Ingen information tillgänglig" som väl alla andra med siarförmåga fått kan vi ju avfärda hela den här grejen med att han siat mig som förmågelös (vilket alltså inte stämmer). Jag var nog mest förvånad, men ser nu att de döda har en valfri avskedspost.Är du inte nöjd över att en av SL bekräftad grön spelare ger oss i byn information?!
Den där posten skrev jag för att jag var så oerhört less på försiktiga ulvar.Just det.
Varulv - Ulva LIKE A BAWS (Basse tipsar!)
Okej. Nog med gullegull och paraplydrinkar, nu ska Basenanji, den jobbigaste bybon i all varulvsspelshistoria visa er hur man ULVAR LIKE A BAWS. Hur kommer det sig? Tja, med mina paranoida tillgångar har ju jag närmast outtömliga uppslag och idéer, men mest grundar de här smaskiga tipsen på...www.rollspel.nu
Just det. Så, inte så konstigt att du jobbat hårt för att rädda Häger då.Den där posten skrev jag för att jag var så oerhört less på försiktiga ulvar.