15/15
Vad är bra med det jag skrev ovan mer exakt och när du skriver "plus att Brynolf var rätt tidig på Trasan..." hur tycker du att det passar in i det jag skrev?
Och rösta om du inte gjort det.
Kan du utveckla det lite mer? Resonera kring teorin ist. jag vill se något man kan ta på. I runda 4 kommer det eventuellt vara du och Lukaazh som tävlar om galgen så att komma med såna här ass-lick-inlägg ger ju inte så mycket.Basenanji said:Recca i högform. Plus att Brynolf var rätt tidig på Trasan...Recca said:Tänk dig att K.K har godiset banankola och att det är hans alibigodis men att Brynolf inte har något alibigodis. De är ulvar tillsammans med Pix och Trasapa. Dragonborn har samma godis som Brynolf för att Brynolf ljugit om sitt godis. I ett försök att gröna Brynolf så säger K.K till Brynolf att påpeka att det heter Banana skidz inte Banankola. K.K erkänner då vilket i princip grönar Brynolf för all framtid, Särskilt om vi hänger K.K av någon anledning. Det bästa är att K.K inte ens behöver ha ljugit eller kan ha ljugit hur mycket som helst, det skulle rentav kunna vara så att K.K har en whiskeyplunta i innerfickan. Det faktum att han claimar att han ljugit innebär att Empis inte har något skäl att sia honom längre
Vad är bra med det jag skrev ovan mer exakt och när du skriver "plus att Brynolf var rätt tidig på Trasan..." hur tycker du att det passar in i det jag skrev?
Och rösta om du inte gjort det.