Fnnnghhh...!!
Mjärden said:
Du gör ett jättejobb Arvidos! Skitkul att du är så här pepp och taggad tycker jag, du skriver jättebra inlägg och jag tror 15 inläggstak har gynnat dig väldigt mycket som spelare. Jag själv känner mig rätt gimpad, men du lyckas verkligen! Stor eloge!
Tack! Jag är arbetslös också. Jag vet, det är fan fusk, men whatevs.
Men det här är fan det sista inlägget jag skriver om RÅTT_GATE.
Mjärden said:
Då grönas Dragonborn/Brynolf och RÅTT_GATE faller eftersom ulvar VET att det bara är Pix som kan synas i sömmarna.
Då grönas även K.K och Recca i samma veva eftersom även de kan få sitt snask synat i sömmarna. Eller håller inte den teorin då?
Nej, allt vi vet är att av de som dansade så kan endast Pix vara en GODISLJUGARE och ULV. Alla andra som dansar kan vara GODISLJUGARE och de kan vara ULV, men de kan inte vara bägge.
Mjärden said:
Asså om Brynolf är ulven och har chansat på Sega Råttor i ett tidigt skede, alltså: Brynolf är en Godisljugare Varför är det en omöjlighet?
Tänk dig en mörk varghåla. Brynolf och Basenanji sitter och spelar kort.
Plötsligt kommer Pix inrusandes och skriker "Empiricus har siat en godisljugare!!!"
Basenanji tittar på Pix och frågar "Ljög du om ditt godis?" Pix nickar.
Basenanji tittar på Brynolf och frågar "Ljög du om ditt godis?" Brynolf nickar.
Basenanji lägger fingrarna i kors och säger tankfullt "Det betyder att Empiricus har siat Pix. Okej, det finns bara ett sätt vi kan rädda den här situationen. Pix, du går genast ut och medger att du ljugit om ditt godis, kanske kan det rädda dig." Brynolf säger "Men, tänk om det var mig som Empiricus siade? Då kommer ju både jag och Pix bli röda, det är ju sjukt dumt!"
Basenanji säger med falsettröst "GÖR SOM JAG SÄGER!!!!"
Okej, nä, vänta, du hur ju dumt det blir. Vi spolar tillbaka, Pix har just kommit inrusandes:
Basenanji tittar på Pix och frågar "Ljög du om ditt godis?" Pix nickar.
Basenanji tittar på Brynolf och frågar "Ljög du om ditt godis?" Brynolf skakar på huvudet.
Basenanji lägger fingrarna i kors och säger tankfullt "Det betyder att Empiricus har siat Pix. Okej, det finns bara ett sätt vi kan rädda den här situationen. Pix, du går genast ut och medger att du ljugit om ditt godis, kanske kan det rädda dig."
Brynolf och Pix säger i kör "SKITSMART!!!"
Eller, vad jag
tror hände:
Tänk dig en mörk varghåla. LJSLarsson och Basenanji sitter och pratar om Arvidos MC.
Plötsligt kommer Pix inrusandes och skriker "Empiricus har siat en godisljugare!!!"
Basenanji skriker "AAAAAAH!!!"
Basenanji säger "Förlåt, jag trodde det var Arvidos MC"
LJSLarsson säger "De säger att hans blick tränger igenom själen och bränner sönder en inifrån"
Pix säger "Hallå, Empiricus har siat en godisljugare! Vad ska vi göra?!"
Basenanji tittar på LJSLarsson och frågar "Ljög du om ditt godis?"
LJSLarsson säger "Det spelar ingen roll, jag dansade inte. Jag var rädd för Arvidos MC."
Basenanji fladdrar med fingrarna och säger nervöst "Han måste ha siat Pix. Okej, det finns bara ett sätt vi kan rädda den här situationen. Pix, du går genast ut och medger att du ljugit om ditt godis, kanske kan det rädda dig."
LJSLarsson säger "Det kommer ändå inte spela någon roll, Arvidos MC kommer avslöja oss allihop"
Basenanji säger med falsettröst "GÖR SOM JAG SÄGER!!!!"
----
Det grönar inte dig, för du kan också ha suttit i ulvhålan fast haft ett godisalibi och svarat "nej" när Basse frågar.
Vill du veta Sega Råttans Gåta?
Vimes tyckte att ulvarna skulle få något att vilseleda byn med. Uppenbarligen, för det är ju precis det som har hänt, Basse mjölkade ju den döda hästen för allt vad den var värd.
Eller så goofade han till det och råkade skriva samma godis på två bybor.
CASE FUCKING CLOSED