Björn den gode
Swashbuckler
Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
Det ser brunt ut. Kan du påminna byn om varför jag skall hängas nästa runda så att de vet hur du tänker. Det är ju det bästa du kan göra för byn istället för att andra skall göra det jobbet åt dig.Larsson said:Vad anser du om KKs beteende? Vad har du förklaring bakom den? Och är xyas helt grön i dina ögon?
It will be EPIC!BDG said:Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
Säkert inte men kommer du göra det eller kommer du lyfta upp brynolf igen? Känns ju som att du redan börjat hinta om att det är din plan. Och när Arvidod är borta så kanske det blir enklare? Du kanske tom tänker döda mig inatt? Känns som att det är din bästa chans att vinna men hoppas på att övriga o byn inte kommer falla för såna dunster som du sen ämnar sprida. (Eller så är det Larsson då men om det inte är det. ... häng kk imorrn snälla)Mjärden said:Inlägg 10 av 15
Lite avslaget va?
Men så kan det va ibland.
Det ser brunt ut. Kan du påminna byn om varför jag skall hängas nästa runda så att de vet hur du tänker. Det är ju det bästa du kan göra för byn istället för att andra skall göra det jobbet åt dig.Larsson said:Vad anser du om KKs beteende? Vad har du förklaring bakom den? Och är xyas helt grön i dina ögon?
It will be EPIC!BDG said:Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
Är det tvunget att bygga ett case mot dig så är det nog inte en omöjlighet Björn.
Ryker Arvidos i natt? Det mest logiska är väl att han ryker, men jag har ingen aning hur ulven tänker.BDG said:Säkert inte men kommer du göra det eller kommer du lyfta upp brynolf igen? Känns ju som att du redan börjat hinta om att det är din plan. Och när Arvidod är borta så kanske det blir enklare? Du kanske tom tänker döda mig inatt? Känns som att det är din bästa chans att vinna men hoppas på att övriga o byn inte kommer falla för såna dunster som du sen ämnar sprida. (Eller så är det Larsson då men om det inte är det. ... häng kk imorrn snälla)
Strong choice!Arvidos MC said:Jag har med popcorn!