Så du menar att blankskottet på Vimes är vår största chans?Fain said:Vi har nu 20 min på oss att rota fram en varulv, som det ser ut nu blir det lottning. Blindskott at its finest!
Min största misstanke gentemot Korpa kom ju via dennes, och Fain´s beteende tillsammans. Finns en konstalation varulvar, och Korpa har en kompis så är det Fain.Vimes said:Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med hur rösterna blandats runt i slutet av rundan här. Varulvarna är förvirrade, rädda och pinkar på mattan.
Konrad Konvalj, du som är bybo, vilken av varulvarna ska vi ta ut? Xyas eller Fain? Vi får inte ha några byboröster på andra bybor, för i så fall riskerar vi i bästa fall slump mellan bybo och varulv och i värsta fall en direkt vinst för varisarna.
For fucks sake! Med mindre än 15 minuter kvar så ska jag svälja att du bara spelat under denna rundan och ändra mig?Vimes said:Xyas, du misstänker ju Fain sedan tidigare. SUgen på att flytta rösten?
Vad skulle dessa vinstkriterier vara? "Gör varulvarna jätteförvirrade och konfunderade och rädda i slutet av en runda (SL avgör om det är tillräckligt)".xyas said:Är Vimes den tredje fraktionen? Hans vansinnes-agerande är svårt att förstå om det inte är baserat på någon sorts alternativa vinstkriterier.