Adrian Granberg
Veteran
Jag tycker det är praktiskt om man lämnar lite mer än bara en timmes marginal, så kanske 19:00 eller 19:30?
Ja frågan är om vi ska rösta ut någon som kommer bli diskad ändå (för att inte ha skrivit) eller inte. Det känns som vi får anta att det som inte skrivit gör så för att de glömt/struntat i att spelet har startat, och då är det ju inte omöjligt att det återfinns varulvar bland dessa. Skitsvårt det här :/Purgatory said:En annan trist grej med folk som inte skriver är att vi riskerar att förlora typ redan i runda 1 eftersom man åker ut om man inte har skrivit något alls.
Om de inte skriver ett enda inlägg i den här tråden så kommer de att bli diskade och åka ut ändå.Konrad Konvalj said:Mina tankar.
Visst kan det vara läge att inför någon form av röst-stopp vid 19.30 tiden ikväll så att både Möller, och Smrtihara har chans att kliva in i spel, och hinna förklara sig. Dock så känns det ändå rätt trist att bli av med en spelare som inte deltagit aktivt, och sedan bli av med en till spelare direkt efter då nattmördandet sätter igång.
Jag själv har aldrig spelat med Smrtihara eller Möller så jag vet inte deras kvaliteter som spelare. Dock så känns det surt att förlora Möller ( som det ser ut nu ), och det utan någon som helst vetskap om hur han är. Vore det inte klokt att låta slumpen avgöra, om ingen av dem dyker upp innan kvällningen?
Lägger vi 50% av rösterna på Möller & 50% på Smrtihara så får slumpen avgöra vem som åker ut.
En regel jag hade noll koll på.xyas said:Om de inte skriver ett enda inlägg i den här tråden så kommer de att bli diskade och åka ut ändå.
Jahopp.Paxen said:Jag ber om ursäkt alla. Möller förklarade klart och tydligt att han inte kunde vara med ifrån början. Dom röster som är på Möller kommer bortses, han är redan borta.
Pga att detta är ett misstag från min sida så kommer Möller räknas som deltagare, men han kommer försvinna iom denna runda. Ev info som är betydelse för spelet kommer att slumpas ut.
Efter att spelet är slut, dvs när Goa'Ulderna eller Icke-Goa'Ulder har vunnit så har jag redan nu planerat att skapa en tråd där jag ska förklara mina misstag och varför det blev sådant.