Vi var 11 spelare med Möller och, förutsatt att han var bybo och därmed inte ljög, innebär det att SG-24 kan bestå av så många som 10 personer och att vi har med oss en civilperson om Maniac också talar sanning.
Män: Korpa, Smrtihara, Purgatory, Konrad Konvalj, Fain, Vimes
Kvinnor: Barcaii, Lukas, Maniac, Xyas,
Möller kan förstås ha varit civilperson, men jag tänker för diskussionens skull anta att han inte är det. om Möller var kvinna så hade det varit 6 män och 5 kvinnor, alltså blir civilpersonen en man. Om Möller var man så hade det varit 7 män och 4 kvinnor, vilket innebär att SG-24 som mest kan bestå av 8 personer och då är frågan vad de övriga tre är om vi bara har en civilperson.
Angående en tredje faktion:
Den finns mest sannolikt och består av minst 1 person, men jag tror inte att det är något vi behöver bry oss om just nu.
DFT tillhör inte SG-24, så fördelningen är då:
1 civil
1 eller fler DFT
Övriga SG-24
Och eftersom vi var 11 spelare så måste nästan DFT vara två, om det nu inte finns någon annan grupptillhörighet.
Smrtihara: "Minns lite vagt"? Det lät... skumt. Jag vet inte riktigt, det känns som märklig info att sitta på, särskilt då det bara är 4 kvinnor i spel. Om du inte ljuger är det förstås väldigt bra information just för att det är så få kvinnor, men jag vet inte om jag litar på dig.