Re: Done!
xyas said:
Jag håller med om att det har gått aldeles før fort med informations-outande. Men att du då samtidigt tycker vi ska gå ut med mer info? Jag håller inte med, och om vi ska gå ut med sådan information så ær jag bombsæker på att vi vinner på att gå ut med den synkroniserat, inte "pågående". Det ger ju varulvarna massor med utrymme att justera sig efterhand.
Nej, vi vinner inte på att försöka nå något fom av konsenus kring att vi ska ut med information. Det kommer ta för lång tid för oss att komma i ordning kring något sådant, medan varulvarna ler i mjugg och viftar på svansarna i kulisserna. Du har genomgående varit väldigt skeptisk till att gå ut med information hitintills ser jag, vilket förvånar mig, med tanke på att i MC-spelet (det enda du varit med i) tjänade byn enormt på tidig outning. Det kommer aldrig vara bombsäkert att vi vinner på att gå ut med info, däremot måste vi röra om i den här grytan.
Jag vill påpeka att jag alltså inte anser att vi ska outa fler mentala (passiva) förmågor för tillfället. Utan tt vi ska gå ut med saker som militär grad och liknande. Grejen är den att på grund av att alla passiva förmågor inte är ute så vet inte varulvarna vilken information som är farlig för dem att claima. Det ger byn ett övertag i information, just nu är det inte ett dugg svettigt för varulvarna.
Jag har claimat att jag är militär. Jag vill gärna se att vi börjar röra runt i det här. Jag kan även berätta att jag har information som om vi börjar claima rollinfo kan vara mycket värdefull.
Jag ser helst att Xyas claimar något. Däremot har
Fain flest röster, och bör kanske också spilla några bönor.
Jag återkommer snart med en röst. Det drevas förjävla dåligt. Spridda skurar. Pissar i havet. Nu ska jag gå igenom vad som skrivits medan jag äter en krówka (en polsk kola, namnet betyder "liten ko"), sedan återkommer jag.