Okej, jag kommer försvinna för kvällen nu, så jag ska göra min sista röst för rundan.
Det står mellan de olika kvinnorna, såklart. Lukas är ett alternativ för mig, så också Maniac. Lukas outning är dock så jäkla konstig att jag inte tror att han är varulv. Maniac kan vara det, men någonstans tror jag mest han är grön bara. Dock verkar det som om det finns flera varulvar bland kvinnorna, vilket isf är skitbra utgångsläge för oss.
Jag lägger min röst på Xyas. Han är den som pingat mest som skurk, jag kan dock inte belägga det med förmågor eller information. Eftersom alla kvinnor har outat sig bör alla som ligger inne på passiv information som berör det dom har outat fundera på om det kan hjälpa oss att ni outar den. Finns det exvis någon som har info om hur många varulvar det finns i SG-24? Outa inte i onödan, men reflektera över om er info kan hjälpa oss att naila någon av kvinnorna nu när de har claimat sina roller.
Jag kommer dock släppa ALL min egen info nu:
Jag är MAJOR i AMERIKANSKA ARMÉN, medlem i SG-24, och jag vet att DET FINNS FYRA SG-24-MEDLEMMAR i gruppen.
Let's kick som seriös ASS!
Röst: xyas