Jag fattar att fokuset är på oss kvinnfolk just nu, men överdriver du inte lite? Alltså det som Lukas tar upp i sin text gentemot mig känner jag att jag redan har besvarat i mitt första långa inlägg. Så jag vet inte vad för diskussioner du efterfrågar? Om du vill att vi ska kasta skit på varandra så får jag göra dig besviken, jag har inte sådär väldans mycket mer skit att kasta i deras riktning. Inte just nu i varje fall.Smrtihara said:Jag vill fortsätta hålla jämn press mellan kvinnorna då det fortsätter vara rätt lama diskussioner dem emellan.
Nu tänkte jag egentligen inte skriva något mer idag, utan återkomma imorgon med något mer substansfullt, men såhär va, Maniac:Maniac said:Det känns som att jag kommer åka ut denna rundan, ingen som stödde min idé om att ta upp det sista som vi kvinnor kommer ihåg?
Jag vet att jag är ganska frånvarande men det har jag känner att jag har väldigt lite att säga just nu som inte sagts.Vimes said:(Lukas har hållit sig i bakgrunden, vilket kan vara varulveri,
Ja, alltså, Maniac är Oerfaren och klantig, och eventuellt varulv på det. Just nu vill jag mest se honom skriva lite, den största bristen är att han inte gör det. Min röst är inte huggen i sten. Den kan landa på Xyas eller Lukas, kanske på dig tillochmed!Smrtihara said:Jag vill inte försvara Maniac på något sätt jag vill bara gå igenom ditt resonemang (precis som jag vill att du gör med mitt).
Din punkt 2 funderar jag på. Jag förstod inte varför Maniacs info är märklig. Kan du förklara det? Har jag missat något?
Och framförallt tycker jag att Maniac har gjort för många "fel" för att vara en varulv som försöker flyga under radarn och verka bybo.
Jojo. "Öh, jag är nog civil tror jag". Jag vill veta mer om Maniacs info helt enkelt.Smrtihara said:Fast Xyas har claimat civil. IOA ÄR civila fluffmässigt.
Såhär skrev Xyas:Smrtihara said:Fast Xyas har claimat civil. IOA ÄR civila fluffmässigt.
Jag TROR att jag ær den civila som Maniac pratar om, om Maniac nu talar sanning. Ordet "civil" næmns inte i min rollbeskrivning, så då kræver Maniacs information att man drar den fluff-mæssiga slutsatsen IOA=civil, vilket jag tycker verkar konstigt att førvænta sig av spelarna. Så det ær inte alls sækert att Maniac har "ljugit rætt". Inte heller finns specifikt "SG-24" med i min rollbeskrvning. Om jag ræknas som medlem i gruppen, utifrån Maniacs påstående, ær fritt att gissa om.Smrtihara said:Xyas påstår sig vara den civila som Maniac påstår finns. Men Xyas misstror själv Maiacs påstående. IOA ÄR civila btw fluffmässigt. Jag tror inte riktigt att det skulle vara en turlighet att Maniac råkar ljuga "rätt" och ge infon att det finns en civil i gruppen. Jag tror liksom inte att någon har den turen.
Ska jag misstænkliggøras før att jag gør något annat alls denna rudan førutom att førsøka misstænkliggøra Lukas och Maniac? Nu ær du dær igen och førsøker hetsa oss på varandra och dra bort fokus från alla andra tænkbara samtalsæmnen! Ær det medvetet eller omedvetet?Smrtihara said:Så för mig är det antingen Xyas eller Lukas. Xyas har en lite bättre backstory. Men tyvärr säger han "Däremot så börjar jag tvivla på kvinnospåret överhuvudtaget." vilket är riktigt konstigt eftersom vi vet att det finns fler kvinnliga varulvar. Att någon har ljugit om sitt kön är inte omöjligt men inte så sannolikt. Det om något skulle vara en riskabel sak att ljuga om eftersom så få hade avslöjat om de hade info om kön innan könen outades.
Varför ta den risken om man är varulv?
Han. Och vad jag minns ær att våra motståndare ær fler kvinnor æn mæn.Smrtihara said:Maniac: Jag stödjer helt din tanke. Jag vill att Xyas börjar berätta vad han (hon) minns.
Okej, du vill alltså ha specifik info om vad jag minns? Jag fattde inte det utifrån ditt førra inlægg.Smrtihara said:Jo absolut. Mer info är alltid bra. Själv är jag intresserad av vad folk minns. En varulv har nog svårare att formulera det så att det stämmer bra med byborna. Jag har ju ögonen på Xyas.
Btw. inga tankar kring mitt resonemang? Gör jag några logiska felsteg eller vad tros?
Om vad? Førlåt min irritation men jag har ju skrivit mer æn du och Lukas tillsammans.Maniac said:Nu vill jag gärna höra vad dom andra 2 kvinnorna har att säga.