Platserna tänker jag ger utrymme att använda olika förmågor och att olika förmågor är användbara på vissa platser.Hej och vad kul att det blev ett spel i september! Tack Sidd!
Och vad roligt att vår lilla skara utökats med nya förmågor! Välkomna och hoppas att ni ska trivas!
Jag är inte en varulv utan bybo (för er nya, det är gammal tradition att helt ytan att ha något på fötterna, anklaga mig för att jag är ulv eftersom jag är så "svårläst").
Sedan blir jag ganska nyfiken och lite undrande över det fluffiga upplägget. Misstänker att man kan få ledtrådar från platserna beroende på färdigheter/förmågor - samtidigt som jag också tror att fluffet ändå har marginell betydelse. Vi får väl se.
Jag vill gå till...
Plats: Sidds Taverna
...för att testa om mina färdigheter/förmågor kan ge oss något. Jag har valt sådana efter hur användbara jag tror att de är i ett sånt här spelet med lite fantasyvibbar.
Jag röstar på @RasmusL och ber honom ge oss något om vilken betydelse platserna har i spelet?
Röst: RasmusL
Um. Ok? Varför inte det? Kommer det counterclaim så är jag ju rökt men det kommer det inte att göra, och om det gör det så har vi en ulv i buren så bättre att gå ut nu än att inte göra det, den logiken bör du också se om du var i mina skor just nu.Ouch!
Jag tror inte på Rasmus claim!
Jag har mina skäl. Men okej, vem vill du att vi röstar ut istället för dig?Um. Ok? Varför inte det? Kommer det counterclaim så är jag ju rökt men det kommer det inte att göra, och om det gör det så har vi en ulv i buren så bättre att gå ut nu än att inte göra det, den logiken bör du också se om du var i mina skor just nu.
Jag är bybo. Och vad hade du själv gjort om du som siar-bybo kom in i sista timmen och såg att du var på väg ut? Det finns som jag ser det inte något alternativ.Men ok, om ni vill kan vi låta Rasmus leva. Jag är ganska skeptisk dock och ser det hela som ett ulvmove.
Och din siarförmåga är då bättre i Tavernan eller hur funkar det?Platserna tänker jag ger utrymme att använda olika förmågor och att olika förmågor är användbara på vissa platser.
Plats: Tavernan
Bull.Ouch! Tungt att komma in och redan vara på väg ut. Inte mycket att göra:
JAG ÄR SIAREN
V:TM????Men ok, om ni vill kan vi låta Rasmus leva. Jag är ganska skeptisk dock och ser det hela som ett ulvmove.
Nä, den funkar överallt. Standard-siare.Och din siarförmåga är då bättre i Tavernan eller hur funkar det?
Lite billigt kan jag tycka, hur hade du gjort om du kom in nu pga livet?Bull.
Röst: RasmusL