Basenanji
Postd20modernist
Det blir bra!Lite julhelgsfeeling fortfarande, men borde kunna få upp anmälningstråd mycket snart och spelstart till nästa helg typ. Vad tror ni om det?
Det blir bra!Lite julhelgsfeeling fortfarande, men borde kunna få upp anmälningstråd mycket snart och spelstart till nästa helg typ. Vad tror ni om det?
Kalendariet (längst fram i denna tråd) visar vem som arrar vilken månad. @Vimes uppdaterar
Det såg jag, men Vimes ville att du skulle boka maj om jag förstod det rätt.Kalendariet (längst fram i denna tråd) visar vem som arrar vilken månad. @Vimes uppdaterar
Ser ut som att Maj inte är upptagen om jag fattar rätt. Juni är bokat för Varulvsblixt (nån av sista dagarna efter skolavslutningar och midsommarstök)
Syftningen här är att Sidd ska ha spel i juni som jag läser ut det. Men ja, klurigt att uppfatta vad som syftas
Ja... Samtidigt tänker jag att vi har 10 olika arrangörer! Så, vi som redan har bokat upp oss som arrangörer kanske kan avvakta lite, men om någon som inte bokat upp något vill hålla i spel i november eller december så är det bara att köra tycker jag.Jag tycker att det känns jättekul att vi redan nu har 10/12 spel klara!
Kanske ska vi vänta med att öppna de sista platserna ett tag så fler får chansen att peta in ett spel?
Kul hursomhelst!
Hm, lite väl meta att arra ”Prisgalan” i december?Nu är det ju nästan olagligt om någon skulle arra i december som redan arrat en gång.
Rör inte julgranen har jag sagt!Om ni tyckte varianten med Varulvsblixtvar en rolig variant och nåt att hänga i julgranen så kan jag arra en uppföljare närsom.