Varulv Varulvskalendarium 2025

damogn

Swordsman
Jag arrar gärna Bybornas hövding II, denna gång utan kaos vid start... Jag kan köra repris i december om maj månad är upptagen (såg att @Vimes ville att @Sidd skulle ta något där).

Sidd

”Bybo”
Jag arrar gärna Bybornas hövding II, denna gång utan kaos vid start... Jag kan köra repris i december om maj månad är upptagen (såg att @Vimes ville att @Sidd skulle ta något där).
Kalendariet (längst fram i denna tråd) visar vem som arrar vilken månad. @Vimes uppdaterar👍
Ser ut som att Maj inte är upptagen om jag fattar rätt. Juni är bokat för Varulvsblixt (nån av sista dagarna efter skolavslutningar och midsommarstök)👹😇🎉👍

damogn

Swordsman
Kalendariet (längst fram i denna tråd) visar vem som arrar vilken månad. @Vimes uppdaterar👍
Ser ut som att Maj inte är upptagen om jag fattar rätt. Juni är bokat för Varulvsblixt (nån av sista dagarna efter skolavslutningar och midsommarstök)👹😇🎉👍
Det såg jag, men Vimes ville att du skulle boka maj om jag förstod det rätt.

Vimes

Sillkung
"det blir det!" syftar inte på att jag ska hålla i något utan på att vi kommer ha spel alla månader som vanligt. Jag skriver upp Bybornas hövding II!

Basenanji

Postd20modernist
Jag tycker att det känns jättekul att vi redan nu har 10/12 spel klara!

Kanske ska vi vänta med att öppna de sista platserna ett tag så fler får chansen att peta in ett spel?

Kul hursomhelst!

Vimes

Sillkung
Jag tycker att det känns jättekul att vi redan nu har 10/12 spel klara!

Kanske ska vi vänta med att öppna de sista platserna ett tag så fler får chansen att peta in ett spel?

Kul hursomhelst!
Ja... Samtidigt tänker jag att vi har 10 olika arrangörer! Så, vi som redan har bokat upp oss som arrangörer kanske kan avvakta lite, men om någon som inte bokat upp något vill hålla i spel i november eller december så är det bara att köra tycker jag.

(Och som vanligt har jag spel i byrålådan om det behöver täckas upp någonstans!)