Varulv Varulvskalendarium 2025

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Jag tycker vi ska undvika att boka in fler spel med samma SL så långt som möjligt. Det vore coolt om vi fick till tolv spel av tolv olika spelskapare i år.

Om vi står utan decemberspel vid första advent så kan man omvärdera då.

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Jag tycker vi ska undvika att boka in fler spel med samma SL så långt som möjligt. Det vore coolt om vi fick till tolv spel av tolv olika spelskapare i år.

Har inte du en anmälningstråd att starta?

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Har inte du en anmälningstråd att starta?
Jo, men jag kunde inte bestämma mig för om spelet skulle vara klart till påsk eller starta direkt efter påsk, så jag valde att bara skjuta på det tills beslutet fattades åt mig på grund av min egen prokastrinering.

Vimes

Marinbiolog

Medhåll!

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Jag är oklar över om jag får till ett spel till oktober, kanske går på pub istället för att arra ulvar på pub

Basenanji

postd20modernist
Alltså, hur har du det bonkers? Kan man avlasta dig på nåt sätt? 😅😘

Sidd

”Bybo”
Får jag klämma in en Alien omgång i december då kanske? Blev ju lite inspirerad av den senaste filmen :cool:
Vart sa ni att lastrummet med de därna konstiga skålarna med nåt klägg låg? Dit SL skrev ”gå inte dit då dör ni”…
Ro hit eldkastaren Fjodde så fixar Sidd det här🔥

Får jag klämma in en Alien omgång i december då kanske? Blev ju lite inspirerad av den senaste filmen :cool:
Lömska androider som inte vill annat än att låta resten besättningen bli "bärare" av organismen som Weyland Yutani will ha till sin biologiska forskning (som utförs av vapendivisionen)