Du är mer än välkommen, Samt välkommen till forumet.Mvessla said:Jag vill vara med även i denna! Är nybörjare fullt ut på dessa varulvspel, men men... ngn gång ska ju va den...... osv.
// Mvessla
Men... om Recca ska vara med så ska jag det också!Recca said:Jag är gärna med.
...på 2089.
Jag ska kolla över lite för att se om jag kan få en mer exakt tid. Just nu lutar det åt början av mars.Vicotnik said:Som sagt passar start tiden mig så är jag på.
Ah, kom igen! Kan vi inte få ha en endaste lugn stund?Mukwa said:Sista anmälningsdag är 10:e januari och starttid är spikad till den 5:e februari!
Superkul med en så stor uppslutning så fort! Det finns fortfarande inget tak, så om det är fler som är sugna är ni varmt välkomna!
Jag har lagt starttiden så att det går nån vecka efter Spider Jerusalems spel. Det är så många spel planerade nu och jag vill inte att de andra ska behöva vänta för länge.Ah, kom igen! Kan vi inte få ha en endaste lugn stund?
Iallafall så är jag intresserad av alla i denhär tråden nämnda spel. Men jag kommer inte anmäla mig förrän det börjar bli allvar och någon puffar mig i sidan.
Nu har inte jag anmält mig ännu, men det kommer jag ju att göra så klart.!Paxen said:Föredrar ni den gamla traditionen Mån-tors-sön? Vill ni ha en annan ordning?
Då 2/2 tycker onsdag är en bra stoppdag, även fast den ena inte har anmält sig, så kör vi på ditt förslag, söndag -onsdag, onsdag - söndag.Vicotnik said:Mitt förslag på stoppdagar är antingen:
Måndag - torsdag eller söndag - onsdag.