VildKatt
Warrior
Re: Avslöjande och röst
Förlåt, förlåt, jag lever! Ge mig tio minuter så ska jag läsa ikapp också!
Förlåt, förlåt, jag lever! Ge mig tio minuter så ska jag läsa ikapp också!
Det har du faktiskt rätt i. Det verkar än mer trol(l)igt att det är VildKatt och Nightowl som är bovarna i dramat.En röst på Dnalor är menlös för tillfället... Nightowl har två röster och du två, så är du en oskyldig GENESIS borde du byta röst till Nightowl.
Inte jag heller, faktiskt. Men det är ju en udda sak att hitta på. Fast det kanske är därför han hittade på den. Men är VildKatt oskyldig så är jag inte säker på att Nightowl är skyldig. Han har ju undvikit hela den diskussionen. Han borde väl ha varit alltför ivrig att hoppa på en sådan bandvagn som vi hade mot henne ett tag? Eller?i valet VildKatt eller Nightowl måste jag säga Nightowl. ARFERT - njaeeeeh, jag köper inte "jag har en dödsfiende"-grejen.
Sure thing. Jag är KRILLE. Sen GARDENER försvann är jag nu blott bara en simpel användare men innan så hann jag få reda på att både Lindenius och Dnalor inte är troll. Lindenius visade ju sig vara DIMFROST och sist av maffian - Dnalor är grön. Den som röstar på honom efter detta inlägg bör ses som klart skum.DeBracy, det är upp till dig om du vill avslöja dig.
Gott! Nu ligger vi riktigt bra till! Jag kan naturligtvis för övrigt bekräfta att DeBracy är KRILLE, och således den siste av medlemmarna i moderatorkåren.Dnalor är grön. Den som röstar på honom efter detta inlägg bör ses som klart skum.
Jajamen. Det är ju vem jag är på riktigt som spelar roll, inte vilket nick jag har. 8)Fick du nå'n info av Rising om tidigare sierier han gjort, alltså?