Kan det vara så att den här tråden inte dyker upp i senaste inlägg längre? Verkar nästan så iaf.
Hur som helst så tänker jag alltså anta att följande:
Vimes
Konrad Konvalj
Landrim
RasmusL
Empiricus
.113
Basse
Xyas
Är anmälda och redo att spela, och som sagt hitta gärna någon mer men det behövs inte. Om ni är på listan men inte vill vara det så säg också gärna till, det är mycket bättre att hoppa av innan än under pågående spel.
Hela gänget som jag skrev skulle vara flera i gänget. Nån som kan kolla med hellzon kanske? Är på mobilen nu så lite rörigt men annars kan jag kolla imorgon om jag kommer ihåg det
Jag behöver lite vilopaus efter brädspelsligan men jag kommer antagligen att läsa trådarna och heja på häxorna. Eller häxjägarna eller vilket det nu är som gäller.
Vimes petade ganska hårt, men datumen innebär att jag kommer vara inaktiv första veckan, så jag måste passa. Men kul att ni inte har glömt bort mig. Jag är gärna med nästa gång om det finns mer tid då.
Alright, deadline är passerad och vi kör med de som är anmälda. Jag kommer anpassa spelet till deltagarantalet och skicka ut roller imorgon eller på onsdag.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.