Patient Beta
Swordsman
Härligt! Välkommen!Ruga said:Jag är med.
Härligt! Välkommen!Ruga said:Jag är med.
Har Martin Melins biceps bantats bort?Noterat och noterat. Är din livförsäkring aktuell inför resan till ön?
Recca said:Vet ni vad som vore coolt? Om alla fick välja vad de skulle ta med i förväg.
Cool tanke! Funkar inte riktigt med mitt upplägg kan jag ju skvallra om, men du lär ju mer eller mindre vara tvungen att tillämpa det i ditt kommande lir.Recca said:En annan grej som vore awsum vore om vi efter varje runda fick möjlighet att köpa ett nytt föremål och byn fick bjuda på föremålet i hemlighet till Spelledaren som en förmåga. Och så får den som bjöd mest på föremålet det och då är det eventuellt en förmåga bunden till föremålet, eller nåt. hahahaha
Jag fixar en speciell starttråd där man kan ställa frågor om reglerna, få hem-mailad en lathund illustrerad i roald dahl-stil och även kan få telefonsupport gällande avtals- och regelfrågor.Trasapa said:Vad vore en öde ö utan apor i lianerna!
Men är du sjyst och gör texten i startinlägget storlek 16, fetmarkera viktiga bitar och skicka gärna ett extra PM med reglerna till mig.
Jag kommer troligen inte skriva så mycket första dagen eftersom jag då kommer sitta med 2-3 advokater och lusläsa regelverket och flufftexten.
Med andra ord, apan är på!
Fan, blir jag ulv med dig kommer jag kräva att få godkänna alla dina texter innan du postar dom.Trasapa said:Vad vore en öde ö utan apor i lianerna!
Men är du sjyst och gör texten i startinlägget storlek 16, fetmarkera viktiga bitar och skicka gärna ett extra PM med reglerna till mig.
Jag kommer troligen inte skriva så mycket första dagen eftersom jag då kommer sitta med 2-3 advokater och lusläsa regelverket och flufftexten.
Hahaha. Me too.Vimes said:Fan, blir jag ulv med dig kommer jag kräva att få godkänna alla dina texter innan du postar dom.Trasapa said:Vad vore en öde ö utan apor i lianerna!
Men då blir all text lika stor och min ADD kickar in så jag missar allt viktigt.Recca said:Ctrl+plusknappen förstorar sidan.
Gött!Dragonborn said:Jag är PÅ!
Hahaha! That's a keeper!denkadens said:Blir jag ulv åker jag nog ut fortare än trasapa hinner säga "fjärdeklassare".
Bra att veta är ju även att det går att göra en Hastfer och det kan du ju omöjligt undvika genom att byta namn till denkadens..denkadens said:Tredje gången gillt. Ska bli grymt skönt att köra med inläggstak, då kanske jag har en chans att hänga med detta lir.
Blir jag ulv åker jag nog ut fortare än trasapa hinner säga "fjärdeklassare".