Woop! Välkommen ombord, skitkul!Pix said:Jag är gärna med igen. Sitter på en slö linja, men det går fint nu när jag stängt av avatars \m/
Då får du rikta ditt anklagande pekfinger på ankorna i parken eller ugglorna i mossen så länge.Vimes said:Nejdå. Kör den 14:e, det är ju det folk anmält sig för. Det kliar lite i mitt anklagande pekfinger bara.Empiricus said:14/10 var det sagt, jag kan tidigarelägga det en vecka eller två om alla fortfarande kan och verkligen har myror i brallorna.
Yay! Kul när folk får mersmak!Pix said:Jag är gärna med igen. Sitter på en slö linja, men det går fint nu när jag stängt av avatars \m/
Kör på Kanylen just nu. Troligen måste jag byta kostym lagom till Varulvsson.Emps said:Mjärden
Jag gjorde en enligt mig mycket elegant lösning, nummer 9480. Så får du bli officiell hemlig gäst med det namn du nu väljer vid spelstart.Konrad Kanyl said:Kör på Kanylen just nu. Troligen måste jag byta kostym lagom till Varulvsson.Emps said:Mjärden
Kent Kokosnöt eller Kent Kokosknäckare kanske.
Ah, göttans!Empiricus said:Jag gjorde en enligt mig mycket elegant lösning, nummer 9480. Så får du bli officiell hemlig gäst med det namn du nu väljer vid spelstart.Konrad Kanyl said:Kör på Kanylen just nu. Troligen måste jag byta kostym lagom till Varulvsson.Emps said:Mjärden
Kent Kokosnöt eller Kent Kokosknäckare kanske.
Aj... jag börjar redan få magknip över alla lögner och konflikter som kommer bubbla upp. :'-(Empiricus said:Achtung! Lebensgefahr! Kartoffelsalat!
I kväll klockan midnatt så stänger anmälan då jag kommer behöva helgen på mig att preppa.
Vill någon fler vara med så är i dag rätt tid att hojta.
Roller kan trilla ut under helgen och spelstart är så snart jag postar starttråden på måndag.
Va? Har inte du fått din roll? DU MÅSTE VARA ULV!!!Basenanji said:Ja, med tanke på hur snigelfort mitt avhandlingsarbete avlöper kan inte heller jag lova speciellt intensivt deltagande.
Ni får gärna tolka det som metaspelande, men nu har jag sagt det innan rollerna skickats ut i alla fall.
Och jag ser mycket fram emot det här!
Konrad Kanyl said:Va? Har inte du fått din roll? DU MÅSTE VARA ULV!!!Basenanji said:Ja, med tanke på hur snigelfort mitt avhandlingsarbete avlöper kan inte heller jag lova speciellt intensivt deltagande.
Ni får gärna tolka det som metaspelande, men nu har jag sagt det innan rollerna skickats ut i alla fall.
Och jag ser mycket fram emot det här!
Givet har inte jag eller någon annan fått sin roll.
Så ulvarna har redan fått sina roller och snackat ihop sig?Recca said:Har inte ni fått era roller än? Jag, Paxen och Vimes har haft våra halva dan.
Klartanth said:Så ulvarna har redan fått sina roller och snackat ihop sig?Recca said:Har inte ni fått era roller än? Jag, Paxen och Vimes har haft våra halva dan.