Konrad ser upp mot Donen. Han nickar lite snabbt mot er innan han tar upp sitt vapen. Innan ni har dragit upp era egna vapen så skjuter Konrad sig själv i huvudet. När ni söker igenom honom så kan ni inte hitta något bevis på att han skulle ha varit en av grisarna. Han var, i brist på bättre ord, oskyldig!
Efter en stund så kliver ni in i ett rum där det har varit en strid igång. Lampor och bord är omkullvälta och mitt på golvet så ligger det ett par handklovar.
Vi tackar K.K. För ett jättefint spel! Du är välkommen att skriva ett sista inlägg, som ej får avslöja något om din roll!
Nu är ni endast tre (3) spelare kvar! Jag kommer som tidigast avsluta rundan imorgon onsdag 28 mars klockan 21:00, dock kan detta bli förlängt om inte alla har lagt sin röst på någon. Detta är sista chansen att få ut snuten.
Deltagare:
Konrad Konvalj
xyas
Vicotnik
Mukwa
Tyr
Vimes
Recca
Lu-kaazh
Spider Jerusalem
Ond Bråd Död
Korpa
Efter en stund så kliver ni in i ett rum där det har varit en strid igång. Lampor och bord är omkullvälta och mitt på golvet så ligger det ett par handklovar.
Vi tackar K.K. För ett jättefint spel! Du är välkommen att skriva ett sista inlägg, som ej får avslöja något om din roll!
Nu är ni endast tre (3) spelare kvar! Jag kommer som tidigast avsluta rundan imorgon onsdag 28 mars klockan 21:00, dock kan detta bli förlängt om inte alla har lagt sin röst på någon. Detta är sista chansen att få ut snuten.
Deltagare:
Konrad Konvalj
xyas
Vicotnik
Mukwa
Tyr
Vimes
Recca
Lu-kaazh
Spider Jerusalem
Ond Bråd Död
Korpa