Nekromanti Varulvsspel i "Senaste diskussioner"

Genesis

Ni dés ni maître
Troberg said:
Man kan välja att dölja olika forumsgrupper i forumslistan. Vad som hade varit attans coolt är om en användare bara såg senaste inlägg från de furm han valt att visa i forumslistan.
Det vore ju att ta bort en funktion från forumet, i och med att "senaste inlägg" och "bevakade forum" skulle bli samma sak.

Troberg

Sinister eater
Genesis said:
Troberg said:
Man kan välja att dölja olika forumsgrupper i forumslistan. Vad som hade varit attans coolt är om en användare bara såg senaste inlägg från de furm han valt att visa i forumslistan.
Det vore ju att ta bort en funktion från forumet, i och med att "senaste inlägg" och "bevakade forum" skulle bli samma sak.
Jag tror vi pratar om olika saker. Jag menar inte bevakade forum, utan att man kan följa forum i forumslistan med den lilla ljusa pilen i högerkanten.

Mukwa

Swashbuckler
Mjärden said:
Vimes said:
Edit 2: Det här är väl inte hela världen, men flytten till botten av forumlistan och osynligheten i "Senaste diskussioner" gör det mer obekvämt att köra varulvsspel på WRNU. Att vi inte syns i "Senaste inlägg" är helt rätt och rimligt, men det här har jag svårt att tycka är nödvändigt.
Jo det är hela världen. Det är plötsligt meckigt att lira varulvsspel!
HODOR! Förut gick det att bara gå in i forumlista och sedan klicka på senaste inlägg, men nu måste man scrolla som fasen för att det ska gå. Eftersom vi inte syns i senaste inlägg (som ju är förståeligt) tycker jag gott att vårt spelande kan få pryda toppen av forum. Kanske ska vi gå efter störst aktivitet först? :gremsmile:

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Eller så gör man Varulvsforumet till sin startsida om man är dedikerad varulvsspelare. :gremwink:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Mukwa said:
HODOR! Förut gick det att bara gå in i forumlista och sedan klicka på senaste inlägg
Eller så går man bara till Bevakningslistor och sedan klickar på senaste inlägg =)

//Krank, outtröttlig förkämpe för bevakningslistorna