Re: Roller
Lu-kaazh said:
JO jag är faktist lite irriterad på Möller för att han lydde min uppmaning att vi skurkar inte skulle prata med varandra.
För när jag hade gått ut med Gullan DÅ tyckte han att det vat vättigt att bärreta vilka namn vi hade...
Jag har satt sen under hela resterade första rundan och svor över att jag inte hade gått ut som sigge.
Hehe, jo. Jag är inte direkt nöjd med det.
Men det var du som kontaktade oss och skrev att vi inte skulle snacka med varandra. Sen var jag inte aktiv under tiden drevet gick mot dig, annars hade jag skyndat till din räddning. Ledsen.
Lu-kaazh said:
//Lukas som tycker att Brynolf gjorde ett väldigt bra jobb efter det att vi andra lämnat byggnaden
Jepp. Det såg mörkt ut ett tag, Brynolf hade ju tidigt i spelet hamnat en bit upp på era misstänktalistor. Men så rök Stövelkatten istället, och hoppet levde än för hederliga brottslingar.
Stort tack till Vimes förövrigt, som räddade mig i runda 2. Och om någon undrar - det var inte min mening att inte vara närvarande där mot slutet.
I runda 3 var jag ju rökt. Men jag lyckades sprida lite förvirring där ändå, något ni rotade i senare.