Vimes
Sillkung
D I S C O
för alla ÅK5 och 6 i Nora!
När: 2:a september!
Plats: Järntorgskolans gymnastiksal
Biljett-pris: 10 kr
OBS! Kom utklädd!
---
Detta är alltså den officiella anmälningstråden till varulvsspelet som börjar den 2:a september.
Sista anmälningsdag är på måndag, den 26:e augusti.
Är du med i listan på föranmälda (se nedan) behöver du inte anmäla dig här, jag kommer PM:a er alla.
---
Förhandsinfo om spelet:
Varje spelare får skriva max 15 inlägg per runda. Om snittlängden per inlägg kommer gå över 5000 tecken (inklusive blanksteg) kommer även detta regleras. Detta för att sänka tröskeln för att aktivt kunna delta i spelet.
Spelet startar alltså den 2:a september, någon gång under dagen. De två första deadlinesen är sedan följande:
Runda 1: torsdag den 5:e, 22.00
Runda 2: söndag den 8:e, 22.00
---
En superkul grej som alla ska göra: tipsa i tråden om era bästa mellanstadiediscolåtar! Dessa kan komma att vävas in i fluffet. Betänk att Yours Truly gick på mellanstadiet under mitten av 90-talet, så låtar som kan varit aktuella då kommer jag ha extra gott öga till.
---
Preliminärt anmälda (enligt föranmälningstråden):
Arvidos MC
Konrad Konvalj
xyas
Lu-kaazh
Tyr
Björn den gode
slanfan
Dragonborn
Recca
Mukwa
Pix
Basenanji
LJSLarsson
anth
Empiricus
Trasapa
16 stycken alltså. Saknar du någon i den här listan? Hör av dig till denne omedelbums och bjud in till spelet!
för alla ÅK5 och 6 i Nora!
När: 2:a september!
Plats: Järntorgskolans gymnastiksal
Biljett-pris: 10 kr
OBS! Kom utklädd!
---
Detta är alltså den officiella anmälningstråden till varulvsspelet som börjar den 2:a september.
Sista anmälningsdag är på måndag, den 26:e augusti.
Är du med i listan på föranmälda (se nedan) behöver du inte anmäla dig här, jag kommer PM:a er alla.
---
Förhandsinfo om spelet:
Varje spelare får skriva max 15 inlägg per runda. Om snittlängden per inlägg kommer gå över 5000 tecken (inklusive blanksteg) kommer även detta regleras. Detta för att sänka tröskeln för att aktivt kunna delta i spelet.
Spelet startar alltså den 2:a september, någon gång under dagen. De två första deadlinesen är sedan följande:
Runda 1: torsdag den 5:e, 22.00
Runda 2: söndag den 8:e, 22.00
---
En superkul grej som alla ska göra: tipsa i tråden om era bästa mellanstadiediscolåtar! Dessa kan komma att vävas in i fluffet. Betänk att Yours Truly gick på mellanstadiet under mitten av 90-talet, så låtar som kan varit aktuella då kommer jag ha extra gott öga till.
---
Preliminärt anmälda (enligt föranmälningstråden):
Arvidos MC
Konrad Konvalj
xyas
Lu-kaazh
Tyr
Björn den gode
slanfan
Dragonborn
Recca
Mukwa
Pix
Basenanji
LJSLarsson
anth
Empiricus
Trasapa
16 stycken alltså. Saknar du någon i den här listan? Hör av dig till denne omedelbums och bjud in till spelet!