Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 1
Jag tänker inte anstränga mig och snacka om mitt metaspelande eftersom du själv metaspelade precis lika hårt genom att dra iväg ett pm och just påpeka att jag spelade hårt på metan.
Du hade ju redan där planen klar för dig på vilket sätt du skulle sätta press på mig. Så snart jag pm:at Vico för att gardera mig om att det inte skulle starta upp med ett trasigt spel där alla utom någon fått ett pm så drar ju du iväg ditt pm för att vid en spelstart ha en god möjlighet att sätta press på mig.
Vad mer vill du få ut av rösten?
Tackar! Och sen är Kånrad Kanalj ett stycke h.a.n och ingen hen, men det är väl det där aprilskämtet som spökar fortfarande tänkt ja.Vimes said:Röst: Konrad Konvalj - WRNUs bäste spelare, både som bybo och ulv. Jag sätter gärna den första pressen på honom. I synnerhet som han metaspelade i PM-trådet som utgått till alla. Det han tycks vilja kommunicera till oss är alltså: "Jag har INTE fått något annat PM!!!!!!!!1", d.v.s. "Jag är BYBO! Promiss!" Så, en förstaröst baserad på en scum tell från innan spelet ens startat. Det måste ju vara bra.
Jag tänker inte anstränga mig och snacka om mitt metaspelande eftersom du själv metaspelade precis lika hårt genom att dra iväg ett pm och just påpeka att jag spelade hårt på metan.
Du hade ju redan där planen klar för dig på vilket sätt du skulle sätta press på mig. Så snart jag pm:at Vico för att gardera mig om att det inte skulle starta upp med ett trasigt spel där alla utom någon fått ett pm så drar ju du iväg ditt pm för att vid en spelstart ha en god möjlighet att sätta press på mig.
Vad mer vill du få ut av rösten?