Recca gör en olycksbådande grej efter LJSL-drevet som hon mer eller mindre startade på farhågor som: "Jag har lite svårt att inte ha honom som en ulv " och hits såsom: "Min främsta anledning att vilja ha ut Larsson via hängning är för att jag känner att mitt sinne skulle få ro då. Just nu ligger han som sagt och skvalpar i mitt röda hörn och jag har svårt att inte se honom som ulv."
Hon vänder ganska tvärt, om det nu går att vända tvärt efter att ha varit på någon med de motivationerna, och väljer att rösta på den som LJSL helst vill ha ut: Basse. Varför vill recca ha ut basse? tja... det här är anledningen: "Jag tycker inte att det framgår hur du resonerar. Du har postat vilka du misstänker. Men varför misstänker du dem?" och det här: "Var är kaosdemon-basse? Han är som uppslukad av den här timide Basse. Kom det av namnbytet eller vad? Utveckla gärna."
Ärligt talat känns recca väldigt beige i det här läget.
Jag hittade även en liten godisbit att suga på:
Hon vänder ganska tvärt, om det nu går att vända tvärt efter att ha varit på någon med de motivationerna, och väljer att rösta på den som LJSL helst vill ha ut: Basse. Varför vill recca ha ut basse? tja... det här är anledningen: "Jag tycker inte att det framgår hur du resonerar. Du har postat vilka du misstänker. Men varför misstänker du dem?" och det här: "Var är kaosdemon-basse? Han är som uppslukad av den här timide Basse. Kom det av namnbytet eller vad? Utveckla gärna."
Ärligt talat känns recca väldigt beige i det här läget.
Jag hittade även en liten godisbit att suga på:
Den här inställningen till ett snedsteg av den här kalibern är inte helt förenlig med den här inställningen till mer eller mindre samma klavertramp:recca said:Alla har K.K som bybo menar jag förstås men det fattar ni. "Åh nej, Recca skrev fel, hon är ulv!! K.K oxo!"
Recca said:OJ!LJSLarsson said:* Varit på Vimes för att han och Emp för att de formulerade sig på ett sätt så att de avslöjade att de inte hade powerroller (vilket Björn den gode redan poängetat tidigare).
En till grej på Larsson. Han har redan missat att det var Mukwa som gjorde den outningen och inte Vimes.