Hastfer
Warrior
Om mukwa är röd är det en, den andre ulven. Är mukwa grön är det två.Konrad Konvalj said:Mitt andra öga kolla på Mukwa så jag fattar inte ändå uppenbarligen.Brynolf said:Läs med andra ögat så fattar du nogKonrad Konvalj said:Vad menar du här? Mukwa har mig veterligen inte röstat på Empis.Hastfer said:Min första röst lade jag på Empi. Som var bevisat ulv. Är det ett standard drag bland ulvar?
Isåfall, kom jag på det själv? eller fick jag pm av en ulvfrände som tyckte det var en bra move?
Jag har säkert gjort några mer knasiga saker men borde jag inte då fått ett pm av mina allierade där de säger åt mig att för fan skärp dig, du verkar jävligt ulvig nu?
Fast det kanske är bra om jag framstår ulvigt? Så att de kan framstå som goda bybor när de "offrar" mig.
Vänta, Empis blev ju utröstad av sina egna. En iallafall om Mukwa skulle visa sig vara röd.
Angående Nässe... Visst, vi kan inte hänga honom idag. Men det är på jefligt lösa boliner han hänger. Han var den överlägset mest misstänkte och skulle definitivt hängas idag. Så varför inte dra en tokchans? I värsta fall får ulvarna fram vem väktaren är, och om ingen sådan kommer fram klarar Nässe sig kvar längre.
Gruffgruff... Tja, vad gör man nu då?
Hur vi skall göra? Läs min manual Brynolf så vinner vi.
Nu är jag så trött att jag tror jag gjort fel. Men det är nog rätt