Velighet
Ja, jag är velig, har dålig kritisk förmåga mot folk och tycker det är jätteskönt när någon annan argumenterar så att man slipper göra det själv utan bara kan ställa sig bakom någon.
Så fort du överhuvudtaget svarade efter att jag hängt på mot dig blev jag mycket mer osäker på om det var rätt, och plötsligt tycktes det jag ställt mig bakom lite tidigare inte alls lika övertygande. Härmed inte sagt att jag kommer göra en helomvändning igen.
Och att du skulle vara misstänkt för att du är för strukturerad, som Markehed påstod förut, köper jag inte alls.
Min kommentar om att VildKatt sulle vara GENESIS var inte ett försök att sprida förvirring, det var mer "jaha, så kan det ju vara. Jag trodde det var så här..." Absolut inte "lyssna inte på honom! Det är GENESIS hon spelar!"
Att jag kastade misstankar mot DeBracy var ett resultat av att jag kommer på mer eller mindre meningsfulla saker och är övertygad om att de förtjänar att nämnas. När jag insåg att hey, även om Orfeus troligen inte var ett troll eftersom Rising lät honom hållas kanske DeBracy fått en ny roll, tyckte jag att det förtjänade att nämnas. Jag blev snabbt övertygad om hur osannolikt det var, och litar nu på honom lika mycket som på omgitburns och dr. Markehed, såsom clearad av Genesis.
Det senaste nu verkar vara diskussionen om huruvida det är bra eller dåligt att du skulle outa dig. Jag håller med om att det vore dåligt, så jag tar bort min röst från dig med förhoppningen att det hjälper. Just nu har jag däremot ingen aning om vem jag ska rösta på, men jag hoppas att jag hinner bestämma mig innan draget är slut.
Röst: ingen
Vidare vet jag inte vad jag ska säga om dina kommentarer om mitt beteende, så hjälp gärna till med direkta frågor. Det kan vara svårt att se vad som är trolligt i sitt eget beteende och svårt att veta precis vad det är du vill ha förklaringar på, lovar jag att ge direkta svar på direkta frågor (förutom min roll). Allmänna "varför är du inte troll"-argument har jag inte mycket, och det jag har har jag skrivit
här
/Pilze