Recca said:
Det kan vara dumt att dreva på informationens vara eller icke vara i det här läget. Siffrorna är nog en mindre direkt farlig strategi att köra på. Men så har vi begränsad tid också.
K.K, du är ju alltid inloggad från jobbet, misstänkt liten aktivitet i det här spelet än så länge dock! Så ta gärna ordet.
Siffrorna är A och O i det här spelet. Det är dom som leder oss till ulvarna.
Yes jag är alltid inloggad.
Har dock haft dåligt med tid. Har diverse deadlines att hålla så aktiviteten lär bli varierande.
Slänger in ett snabbt inlägg nu. Har snabbläst vad som hänt här inne och det är viss katastrof.
Lyfter fram:
BDG said:
Vad i hela friden håller du på med här? Förutom att det är mycket vilda spekulationer (som dessutom verkar föga troliga) så är ju det här enbart information som skulle kunna hjälpa någon som vill bluffa. Inte nog med att du går ut med vilken typ av fluff du har, du börjar till och med spekulera i hur vi kan använda det, innan någon ens har outat sin information.
Lixom, nuffrorna är ju det bästa vi har så varför börjar alla (inte alla kanske) lajja om det på stört. Det är ju katastrof. Nu är det ute i det blå och det är ju en del snack kring nuffrorna, och då är det dags att göra nått bra av det hela.
Paxie said:
1) Vi outar allihopa genom ett purgatoriskt sätt.
2) vi tvingar X antal personer varje runda att outa sina siffror.
3) Vi tvingar endast outningar från dom som verkar mest misstänkta.
Jag röstar för !Paxens 3:a nu i runda 1. Vi skapar två jämna drev och sätter två ulvkandidater på heta stolen. Prickar vi in en ulv så är det toppen, prickar vi in två ulvar är det cut to the cheese, alltså superbra! Prickar vi in bybor så är det upp till dessa att förklara det för oss andra. Byborna har en fördel av nuffrorna det har inte ulvarna så det är ju det vi måste jobba på!
Alltså, 5/5. BDG är stabil och får avvakta med sin röst och fungera som en vågmästare.
Visst lägger det lite extra tryck på att BDG skall visa gott omdöme men det kan då jag leva med.
Lägg en röst och motivera ditt val av kandidat. Det visar vart vi står. Är jag fel ute?