Okej hörni, nu har jag analyserat. Hoppas på att hinna med 1-2 till på min lista innan dagen är över. Siffrorna är inläggsnummer
Basenanji
Runda 1
679763 vi ska akta oss för outning, men diskutera vad som ska outas
679790 1) Allt är slumpat, 2) siare är bra, 3) väktare är nästan lika bra, 4) outning är bra när det är svårt att ljuga, 5) Siarens info är bra, 6) det är jobbigt med rollspelande, 7) Skriv om konkreta tankar, och varken för mycket eller för lite
679802 Presenterar röstlista + alkohalt
679847 Förklarar för Persson att det kommer att framgå vilka man ska skydda, när folk t.ex börjar claima powerroller.
679849 Drinkarna påverkar förmågorna. Det finns nog nån som ser vem som skickar drinkar till vem.
679858 Gissar att det finns tre av varje ras, och sex varulvar.
679874 Ändrar sig till 3-4 överklass, 3 dtf. Röstar på Måns. Tycker Kefka gör nybörharmisstag. Tycker att Måns verkar vilja styra in Överklassdiskussionen på MD/IMM. Brus. Presenterar röstningsläge.
680060 Tycker att Rising investerar mycket i "bandvagn mot någon ger info". Hellre flera drev, mindre outning, mer alkodiskussion. Tycker det är misstänkt att Rising vill rösta ut folk som tror att andra är överklass.
680070 Vill veta vad som får folk att byta bandvagn.
680076 Bättre med flera drev. Tycker att Risings bandvagnsteori är "gammal". Smarta varulvar vet hur man använder bandvagnar.
680083 Reagerar över mitt (Kranks) uttalande kring "om jag vore onding" och RBT/PSI och förmågor.
680194 Bra med flera drev. Avslöjar att hans förmåga gör att han vet att det är skitdumt att avslöja sin ras.
680206 Vill inte avslöja mer om sin förmåga. Tror DTF kan vara rubbitar.
680276 har svårt att se mönster. Lutar åt Krank, men misstänker också Rising. Vad kan vara dåligt med att berätta vem man tänker skicka drink till?
680327 Svåraste rundan av alla varulvsspel. Tror varulvarna kör blandad taktik. Tror varulvarna aktar sig för att föra fram nya idéer. Tycker Purgatory sticker ut. Vill följa kefka, purgatory, glom. Röstar på Vandraren.
680425 Känner sig trött och stressad. Låt bli att avslöja vid vilken alkonivå er förmåga funkar på. Tror jag (Krank) är en del av en flerstegsraket. Och håll koll på Purgatory.
680427 Gör inga listor med gröna kategorier.
680433 Överklassen vinner på att man outar ras.
680461 Gröna listor är dåligt för de ifrågasätts för lite.
Slutsats:
Vart fasen fick jag varningsklockor ifrån? Det kändes så när jag skrev min lista, men jag kan definitivt inte hitta något nu. Jag vill inte säga "grön", för man ska inte göra gröna listor, men jag får inga Överklassvibbar alls.
Röst: Ingen