Jag tänker såhär:
Det är en enormt stor mängd inlägg att analysera och jag orkade inte ens gör det när jag hade gott om tid. Listorna och genomgångarna är därför en stor hjälp för mig och de som gör dom är jag mindre benägen att rösta ut, om det inte sker något extremt.
Jag ser tre stora spelare och dessa är Björn den Gode, Rising och krank. De här spelarna är extremt svåra att analysera för deras egna analyser är så jävla omfattande. Det är extremt svårt att resonera sig till om nåt är skumt med deras resonemang, åtminstone tycker jag det.
Det retar mig dock som fan när de är otrevliga (främst BDG och krank) och de har alla en extrem überton titt som tätt. De är väl antagligen funtade så och jag tror egentligen inte att det gör dom till varulvar.
Jag håller dock ögonen på dom eftersom är duktiga och svårgenomträngliga. Egentligen vill jag se bandvagnar mot nån av de här för att de är såna högriskare.
En sak som dock drog min blick till sig.
Rising said:
Nån said:
Vad sägs om eh.. jag vet inte rösta på den du tycker är mest misstänkt istället för den du tycker är minst misstänkt?
Jag tycker det är alldeles för tidigt att kasta fram några riktiga misstankar. Det är ett typiskt scumbeteende att lägga för mycket tyngd bakom ens röster i ett tidigt skede.
Jaha, så man är scum för att man motiverar sin röst?
Knäppt resonemang enligt mig men det är det ju liksom oavsett om man är varulv eller inte. Jag blir inte riktigt klok på det här.
En person till att nämna är ju Basse, ålderman to be.
Han lyckas dock pinpointa vissa underliga uttalanden och det känns enligt mig som det är mindre raljerande, som från herrarna ovan, och mera matnyttigt.
Sen är det typ 14 till och jag skall försöka nämna några fler senare.