Så, nu är jag med i matchen igen.
Jag blir alltid lika förvånad att jag ska vara lågflygande. Jag får höra det ofta och jag tror att det handlar mycket om jag är mer aktiv än jag skriver av mig. Det är väl kanske lite min spelstil men jag kan förstå att jag uppfattas som lågaktiv ibland.
Jag har tänkt att jag ska leta efter avvikelser och har gått igenom de tidigare rundorna. Basse och Sidd är sig väldigt lika i stil, den enda som sticker ut något är Impetigo som jag uppfattar som mer aktiv än vanligt. Dock är Impetigo den jag håller som grönast, sedan tidigare och har inte sett någon tendens till annat. Så där går jag bet.
Jag tror dock vi ska prata om elefanten i rummet. Hur hittar vi ulvar som inte känner till varandra? Kan vi anta ett avvikande spel på ulvar som inte har kännedom om varandra. Dom har ju ingen information dom behöver tänka bort varje gång som jag vet att Basse pratat om tidigare är ett sätt att hitta ulvar. Att fjodor blev funnen nu var ju tur, mer för att han var inaktiv än att vi hade något på honom. Eller så ser iaf jag på det.
Nu när vi har identifierat en ulv så brukar vi ju kunna titta på beröringsskräck men det känns inte som att det är något vi kan på förlita oss på här. Vi har ju inget som tyder på att ulvarna kunnat identifiera varandra. I vanliga fall hade det varit en fördel för mig att jag försökt fått ut fjodor en längre stund men iom att ulvarna ändå inte känner till varandra så kan jag inte se att det skulle vara någon slags fördel från min sida.
Iom att jag fortfarande tror att Impetigo är grön så är den andra ulven Sidd eller Basse och här är det jämnt. Jag börjar med att lägga min röst på Sidd, jag vill ha med dig in i spel Sidd. In och rösta!
Röst: Sidd
Jag uppfattar det som att gruppen tycker att jag mest sprider brus så jag tänkte att jag ska ligga så lågt jag bara kan så ni övriga kan reda ut detta.
Visst nån av er brunsmetar ju mig med flit för det är ju ”ulven jobb” men tycker inte jag får så mkt svar på alla poster med frågor och förslag.
Väldigt lite respons på det som är vettigt från mig mest att det letas efter nåt tokig “miss” och när jag frågar och förklarar mitt tänk så så får jag typ ingen respons (Tex förståelse)
Ex:
- Sidd verkar ju en hygglig prick men han skrev ju en så tokig post…
- Jag frågar vad det gällde.
- Jag får ingen förklaring eller om jag får en så
- Jag ger en förklaring och får då vidare inget svar.
Jag tycker massor om röstningen och misstankar så vill ni ha mer så fråga bara