Mukwa said:
Recca said:
Sen undrar jag vad du menar med Rankning av Recca. Menar du att jag ska ranka folk eller att folk ska ranka mig? För det framgår inte av din formulering.
Ja, slarvigt av mig: Jag vill att du (Recca) ska skriva en detaljerad UP-lista om varje deltagare där du bryter ned dina scum tells som du har hittat på folk, så att jag (och alla andra) får se vilka scum tells du rangordnar högst/lägst/inte alls. Varför? Därför att du inte har tagit ställning till särskilt mycket i den här rundan än. Du spretar, dina anklagelser viner fram, och jag får känslan av att de viner fram för att du prövar vem du kan låsa anklagelserna på.
Recca said:
Men om du menar att jag bör recensera deltagare för att du ska kunna bedöma huruvida jag är en ulv eller ej så tycker jag att du är helt ute och cyklar. Jag kommer försöka att sätta dit ulvar och gröna bybor. Om du vill hitta skit på mig har jag skrivit väldigt många inlägg du kan kritisera i godan ro. Jag tänker inte göra ditt smutsjobb men jag bemöter gärna angrepp från dig.
Du försöker vända taggarna utåt i det här inlägget, och det gillar jag inte. Du är inte det minsta hjälpsam, och det ser jag som en scum tell. Det är du som är ute och cyklar. Om du är bybo ska du vara så grön som möjligt så att vi (jag) slipper misstänka dig. Jag har förklarat hur du rent praktiskt kan hjälpa mig att betygsätta dig. Det är inte läge att vifta bort det. Det är läge att vara hjälpsam. Du seglar upp till en 3:a hos mig nu.
Nu jobb... har inte hunnit läsa igenom mer än till Reccas inlägg. #800860. Jobbar till 19, men efter jag har kommit hem ska jag läsa igenom allt ordentligt så att jag är med till 22.
Jo faktiskt. Det är läge att vifta bort det här. Jag har inte minsta lust att dragga bland 1000+ inlägg för att hitta precis alla mina inlägg och typ... kommentera dem åt dig så att du slipper. Jag har inte varit förutseende nog att spara allt i ett word-document. Jag kanske skrivit hundra inlägg i runda 1. Du kan ju tänka dig själv hur lång tid det här skulle ta. Dessutom är jag ju ständigt påverkad av vad byn hittar på folk. T.ex har jag knappt sagt någonting i Spider Jerusalems sak, men andra har skrivit desto mer utförligt att jag ser honom som väldigt röd. Så, att jag listar alla scumtells på folk -igen- kan du glömma. Men om du vill kritisera de scum-tells jag funnit på folk, be my guest! Mina inlägg finns där för dig att titta på hur mycket du vill.
Angående UP-listan (och att jag inte tar ställning, whaaaat?) har jag inte sett det som ett speciellt bra verktyg den här spelomgången och kört på egna alternativ. Bland annat har jag grönat och rödat vissa personer medan andra fått stå som gråa.
Du kan ju föreställa dig en lista med tre alternativ och plutta dit siffrorna själv; 1=grön, 2=grå, 3=röd.
Du har gjort ett OK jobb so far vad gäller det. Grönande? mja... min erfarenhet säger som sagt att det inte är så svårt att leta efter misstankar som ulv, det är andra grejer som är svårare.
Alltså... Ursäkta att jag misstror dig, Mukwa. Jag kan inte ta något du skriver på allvar. Vidare, varje gång någon skriver "mja" så ser jag ett malligt kattansikte som sneglar ned över nosen på folk.
Ärligt talat verkar du lida av hybris, Mukwa. Om du vill hitta skit på mig är det en smal sak för dig, tycker jag. Gå ut och gräv i mina inlägg vetja! De finns ju där. Jag tror ju att du är ulv, så ursäkta mig om jag besparar mig besväret att i ett par-tre timmar dansa åt din pipa. Dragga dina egna jävla scumtells!