Re: Varulvsspelet - Klassikern - Runda 5
Byn är riktigt vass och det räckte med ett litet misstag för att hamna under luppen, även om mitt ego vill skylla lite på att jag inte fått polera Sapient från R1 till nu . Kul spel, det har gett mig ett extra lager av paranoia i personlighetsportföljen!
Det blir nog hur som helst en rejäl varulvspaus för mig, ska jag spela igen så ska jag se till att ha tid och engagemang att vara ordentligt drivande.
Jag var med förra svängen också men jag förstod att den var lite karaktäristisk med hela KVV-debaclet.Ond bråd död said:Jag fattade inte att det var Elmrigs första gång. Att börja som ulv tror jag dessutom är jäkligt mkt svårare. Jag gjorde det en gång i tiden och det var väldigt skakigt. Sen är det roligare att vara bybo också, iaf när spelet blir så pass långt. Som ulv är det jobb att söka och analysera, medan det för en bybo finns en pussellösaraspekt som gör det kul.
Byn är riktigt vass och det räckte med ett litet misstag för att hamna under luppen, även om mitt ego vill skylla lite på att jag inte fått polera Sapient från R1 till nu . Kul spel, det har gett mig ett extra lager av paranoia i personlighetsportföljen!
Det blir nog hur som helst en rejäl varulvspaus för mig, ska jag spela igen så ska jag se till att ha tid och engagemang att vara ordentligt drivande.