Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Äh. Säger som KK: det är ett spel, så jag tar det knappast som ett personangrepp. Det är en del av spelet.
Jag är bara glad att du är tillbaka, man blev lite orolig här!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
Gött att höra i från dig!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
Jag tackar før omtanken, lættoroad eller ejCassius said:Jag är bara glad att du är tillbaka, man blev lite orolig här!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
/Cassius som lätt blir orolig för folk!
Oroa dig inte för det, jag tror alla mest är glada över att du lever och har hälsan!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
Lugnt, vi var väl mer oroliga att du hade råkat illa ut i och med att du försvann helt från forumet. Skönt att se att du är tillbaka och verkar ha hälsan i behåll.xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
I second that!Vimes said:Oroa dig inte för det, jag tror alla mest är glada över att du lever och har hälsan!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon
Samma här. Det där med personer som bara "försvinner" är lite läskigt...Recca said:I second that!Vimes said:Oroa dig inte för det, jag tror alla mest är glada över att du lever och har hälsan!xyas said:Trevligt att læsa att byn vann det hær. Och jag ber verkligen tusen gånger om ursækt før att jag bara førsvann från spelet (framførallt till Vicotnik). Jag hoppas att jag inte førstørde spelupplevelse alltfør mycket før någon