Waterhouse
Bring Them Home Now
Vem bet av Uncle Wolf's vänsterarm? Och varför är hans pekfinger skivat?
Last edited:
Vem bet av Uncle Wolf's vänsterarm? Och varför är hans pekfinger skivat?
Fråga DALL•EVem bet av Uncle Wolf's vänsterarm? Och varför är hans pekfinger skivat?
För övrigt är det tydligt att tekniken går framåt. För ett halvår sedan hade han väl haft 3, 18, 7 eller obestämt antal fingrar.Vem bet av Uncle Wolf's vänsterarm? Och varför är hans pekfinger skivat?
Och sen sadlade han om till zombiejägare. Den stackarn fick aldrig en lugn stund.Vad jag fattat är väl Onkel S och Lincoln den ursprungliga byn?
Källa: https://www.imdb.com/title/tt1611224/
Lincoln jagade ut alla vampyrer och blev väktare i byn
ehh...är väl rätt uppenbart att det var ulven!Vem bet av Uncle Wolf's vänsterarm? Och varför är hans pekfinger skivat?
Noterar en stark avsaknad av varulvar i Lincolns liv. Månne var det så han dog till slut, mördad i natten av en svansbärande galning?Och sen sadlade han om till zombiejägare. Den stackarn fick aldrig en lugn stund.
Absolut! Jag är i förhandlingar med forumsledningen (egentligen mer "är det möjligt rent tekniskt?") om att jag och eventuellt några till ska få moderatorrättigheter för varulvsforumet så vi kan fixa med redigering av trådstarter, pinna trådar och så vidare.Dags att starta upp en kalendertråd för 2024? Jag fick en spelidé och skulle gärna arrangera något i början av året.
Kanske bättre om någon som inte blir regelbundet bannad är admin tänker jag?Absolut! Jag är i förhandlingar med forumsledningen (egentligen mer "är det möjligt rent tekniskt?") om att jag och eventuellt några till ska få moderatorrättigheter för varulvsforumet så vi kan fixa med redigering av trådstarter, pinna trådar och så vidare.
Jag säger ju det, play-by-forum-varulvsspel är det coolaste man kan ägna sig åt 2023!Full pott på spel/månad även i år hörrni!