Ja! Anmälningstråd kommer innan helgen är slut!Jag vet inte vad ni andra känner, men nu börjar åtminstone jag bli lite sugen på maskerad! @Genesis
Ja! Anmälningstråd kommer innan helgen är slut!Jag vet inte vad ni andra känner, men nu börjar åtminstone jag bli lite sugen på maskerad! @Genesis
Jag hade nog ingen spelidé för detta alls när jag tänker efter nu...Bokar in sextilis (augusti för stövelslickare) för ulven på operan!
Jag är för. Alla bra, öppna designer borde spelas flera gånger.Jag hade nog ingen spelidé för detta alls när jag tänker efter nu...
Däremot tyckte jag @Genesis Vampyrernas maskerad var ett riktigt bra, roligt och balanserat spel, så skulle gärna köra en reskinnad variant på det med val-tema, elektorsröster istället för blodpoäng, ulvpartiet mot de goda etc (VALulv om ingen har något fyndigt namnförslag). Så om det är ok med Genesis och folk är sugna på samma upplägg igen kör jag gärna det i sommar istället.
Sann makt kan inte förstöras!Jag hade nog ingen spelidé för detta alls när jag tänker efter nu...
Däremot tyckte jag @Genesis Vampyrernas maskerad var ett riktigt bra, roligt och balanserat spel, så skulle gärna köra en reskinnad variant på det med val-tema, elektorsröster istället för blodpoäng, ulvpartiet mot de goda etc (VALulv om ingen har något fyndigt namnförslag). Så om det är ok med Genesis och folk är sugna på samma upplägg igen kör jag gärna det i sommar istället.
När jag organiserade Wexio spelkonvent fanns det något år en arrangör som hette Vallulv i efternamn. Kommer dock inte ihåg vad han skulle arra.Jag hade nog ingen spelidé för detta alls när jag tänker efter nu...
Ullvarligt, är det sant? På mitt förra jobb fanns det en systemförvaltare eller liknande som hette Orm Vendelkråka som jag teams-chattade med ibland. Jag misstänker att det var ett taget namn och att han gillade vikingar.När jag organiserade Wexio spelkonvent fanns det något år en arrangör som hette Vallulv i efternamn. Kommer dock inte ihåg vad han skulle arra.
Det har ingenting med något att göra, och besvarar heller inte din undran. Men där är vi nu.
Allt som skrivs i ett varulvsspel är en del av spelet!Det har ingenting med något att göra, och besvarar heller inte din undran. Men där är vi nu.
Det där tycker jag var ytterst misstänksamt påpekande!Sann makt kan inte förstöras!
Det var det! Anmälningstråd kommer efter påskhelgen!Var det inte himla länge sen vi spelade varulvsspel? Synd att du inte är med och spelar @Hägerstrand men kul att du ska arra!
See a need, fill a need.Stört att det inte verkar arras nåt Varulvsspel i Juni.
Så kan vi inte ha det väl?