Sidd
”Bybo”
Chilla folks, månaden har ju bara precist börjat börjat.
Mvh Sidd den nya chilla lugna
Mvh Sidd den nya chilla lugna
Innan TikTok, sociala medier och dokusåpor var den där videon beviset på västerlandets degeneration. Jag hatar den så intensivt.
Vad är det för svammel? Jag röstar på dig för du försöker stänga ned debatten. Var har jag gömt mig bakom något nybörjarkort? Du är rödare än en pölseförsäljare i Köpenhamn Sidd, och förmodligen har väl du mördat honom ocksåNu har vi ju ett par nya kycklingar här på hönsfarmen som det har daltats med tillräckligt.
Slut med smekmånaden och smörandet med nytillkomna spelare.
Röst: @Waterhouse
Det funkar inte WH att gömma sig bakom nybörjarkortet längre!
Mvh Sidd den den nya chilla lugna
Vi hoppar över tvåan eller?Alright. Så här kan vi inte ha det.
Om Andersson inte dykt upp innan veckans slut slänger jag upp en anmälningstråd till Utkante 3.
Ja, den är mest en transportsträcka till finalen av trilogin ändåVi hoppar över tvåan eller?
Jag pokade honom på discord.Alright. Så här kan vi inte ha det.
Om Andersson inte dykt upp innan veckans slut slänger jag upp en anmälningstråd till Utkante 3.
Om Andersson är ulv måste @Hägerstrand också vara det, då han redan erkänt att han har kontakt med honom utanför tråden.Okej, @Andersson håller sig undan, @Vimes går direkt till Utkante 3 utan att ens nämna tvåan.
Jag tror vi har två tredjedelar av vår ulvtrio här!
Bra jobbat byn!
Fan, det har du rätt i! Men kan både Vimes, Hägern och Andersson vara ulvar?! Låter märkligt?!Om Andersson är ulv måste @Hägerstrand också vara det, då han redan erkänt att han har kontakt med honom utanför tråden.
Hoppas du nerfar demonerna liteOm Andersson inte dykt upp innan veckans slut slänger jag upp en anmälningstråd till Utkante 3.