Coffe_Kanon
Swordsman
Re: Åh det finns ju fler!
Personligen så tycker jag inte att skådespeleriet var nämnvärt bra heller. Om du letade efter stereotypa hardguys så är den fjärde filmen fullproppad med dem. Till och med Ripley lyckades de förvandla till en sådan.
Visst jag tittar på Alien 4 när den visas på tv då tv överlag är ganska svältfött på science-fiction. Men den kommer för alltid att vara den sämsta filmen i Alien serien enligt mig. Usch och blä...
Ok, då kanske du förstår varför jag tycker att filmen är sämst. Jag avskyr givetvis också slutet med människohybriden (liksom, kunde de inte komma på något bättre?). Men jag gillar inte heller början av filmen, den känns mest bara som jag sa "ett hopkok av de tre första filmerna" sammanbakade i en smetig sörja.Så varför den där värdelösa människo-alien-hybriden? Fick de slut på pengar? Var det produktionsbolaget som spökade? Nåja, filmen som helhet är skräp, men jag älskar skådisarna och första delen av filmen.
Personligen så tycker jag inte att skådespeleriet var nämnvärt bra heller. Om du letade efter stereotypa hardguys så är den fjärde filmen fullproppad med dem. Till och med Ripley lyckades de förvandla till en sådan.
Visst jag tittar på Alien 4 när den visas på tv då tv överlag är ganska svältfött på science-fiction. Men den kommer för alltid att vara den sämsta filmen i Alien serien enligt mig. Usch och blä...