Nekromanti Veckans favoritgrisodlare!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Tjohoo! Det börjar lacka mot jul och årets kanske sista "veckans grisodlare" skall utnämnas (kanske blir det någon i mellandagarna, men då vill det till att denne lyser starkare än dagens stjärna som nog faktiskt är årets favoritnykomling i mina ögon).

Veckans favoritgrisodlare är...

<center> Glimfrost!

</center>
Dels för att hon skriver bra saker trots att hon bara är fjorton år men mest för att det dyker upp sådana här söta små inlägg på forumet.

Tack för att du berikar vårt forum med din närvaro Glimfrost!

- Vulf

[H2O]

Veteran
*applåder*

*mer applåder*

Sedan funderade jag på att nominera mig själv till "äldsta grisodlare" men insåg att jag, helt otippat, jobbat upp mig till soldat, Bra jobbat med 115 inlägg på 4,5 år väl? :gremgrin:

Jaggernaut

Hero
Varma gratulationer! + en annan grej

Veckans stavfelsgrisodlare är...

Gylf draken

Anledning: Mest för att han stavar fel.

Jag vet att du inte gillar särskrivningar heller.

Jag var liksom bara tvungen (rösterna i mitt huvud tvingade mig), skjut mig ifall ni måste.

Isilme

Veteran
Glimfrosts tacktal

*lyser upp*
Oj, :gremgrin:, det var helt otippat! Jag trodde mest att jag var ett irriterande litet glin som kom med dumma frågor och jobbiga inlägg :gremtongue:
Det var minnsann en fin julklapp!

/Glimfrost - lite stolt

(och tro mig - mig blir ni av med i första taget :gremwink:)
-Tack för ett ofantligt trevligt år på rollspel.nu!

Hjalle

Swashbuckler
Varma gratulationer! [ANT]

Och jag vill samtidigt även jag tacka för ett mycket trevligt år på wrnu, som varit mycket lärorikt och gjort mig till en bättre människa. :gremtongue: Ärligt.

-Hjalle, omgiven av jättetrevliga genier.

Balderk

Swashbuckler
Fast...

Hon reggade sig väl i maj? Och är dessutom soldat. Vad kvalificerar henne som veckans grisodlare?

Håller med om att det är en trevlig prick dock.

/Balderk, förstör

Vitulv

Re: Fast...

Jag förklarade det förra gången jag utnämnde favoritgrisodlare. Här.

- Vulf

Robban

Hero

så du baserar det på antal XP? o_O; då är jag alltså, i jämförelse med dig, fortfarande en grisodlare. :p

Vitulv

så du baserar det på antal XP? o_O; då är jag alltså, i jämförelse med dig, fortfarande en grisodlare. :p
Faktum är att ni klassas allihopa som grisodlare i mina ögon. Eller egentligen är det jag som är grisodlaren och alla ni forumiter är mina små grisar. Till och med de som har mer xp än jag. Jag är här för att ta hand om er förstår du.

Tråkigt nog för er så är det snart jul, och du vet ju hur jävla skoj det är att vara en trind liten griskulting då. :gremsmile:

- Vulf

Robban

Hero
[funny reply here] [ANT]

jahadu. nå, jag är så mager så det är ingen som VILL äta mig :D

Troberg

Sinister eater
Spring för livet!

Faktum är att ni klassas allihopa som grisodlare i mina ögon. Eller egentligen är det jag som är grisodlaren och alla ni forumiter är mina små grisar. Till och med de som har mer xp än jag. Jag är här för att ta hand om er förstår du.
Snart börjar han med "Låt som en gris!"...

* Stämningsmusik med en idiot med en banjo *

Balderk

Swashbuckler

Aha... Så det är åldern du tittar på? Då fattar jag, kanske.

Kan du inte kalla det nått annat då? Eftersom dte finns en titel som heter Grisodlare kan du ju hitta på nått annat namn, såsom veckans färsking eller något? :gremsmile: För att undvika förvirring alltså.

Du kan ju hitta på nått nördigare också som passar forumet bättre i och för sig... Typ veckans kobold (fast det kanske drar paraleller till ett visst typ av rollspelande?). veckans drakunge eller något sådant... Om veckans nykomling eller färsking låter för alldagligt.

/Balderk