Nekromanti Veckans grisodlare

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Den här veckan tar vi två stycken favoriter. Ingen av dem är egentligen grisodlare utan har rätt många xp. Men de är skitungar i jämförelse med mig och därför kommer de alltid vara grisodlare i mina ögon.

Först ut är Lord Renisis som ligger bakom några av de mest korkade inläggen i historien. Men han blev bara bättre och bättre och... försvann! Kom tillbaka Hugo, vi saknar dig! (och du blir veckans grisodlare för att du skall komma tillbaka).

Grisodlare nummer två är DODswe4 som jag var färdig att mörda när han först kom till forumet. Nu har han sakta men säkert lirkat in sig i forumet och blivit en självklar del. Han stavar fortfarande som en kratta, men jag läser alltid hans inlägg och blir nästan aldrig irriterad. Forumsfloodare som han är så är han redan uppe i över sexhundra inlägg. Nåja, jag uppskattar att han lyssnade på min inledande kritik och vill att han ska veta att jag är glad att han är medlem på forumet, därför blir han också veckans grisodlare.

- Vulf

Foggmock

Myrmidon
Jag förstår inte...

...hur man kan vara så ond och så gullig på samma gång. Jag menar, ungarna på jobbet, visst, men från en vuxen (nåja) människa?

Eloge till Vitulv.

Johan K

Gammal & dryg
Re: Veckans grisodlare (ANT)

Humm, man får grattulera de båda utnämda som är veckans grisodlare !!! :gremlaugh:

/ Johan K, som ska sitta & ha möte till 16:00

Troberg

Sinister eater
Grisodlare nummer två är DODswe4 som jag var färdig att mörda när han först kom till forumet. Nu har han sakta men säkert lirkat in sig i forumet och blivit en självklar del.
Håller med. Jag var rätt så länge övertygad om att han var någon befintlig medlems skämt-användare, men han har verkligen hämtat sig. Keep it up!

DODswe4

Hero
Håller med. Jag var rätt så länge övertygad om att han var någon befintlig medlems skämt-användare, men han har verkligen hämtat sig. Keep it up!
är det en positiv eller negativ kommentar?