Jaggernaut
Hero
<table border=1><tr><td></td><td>Oviktigt</td><td>Oviktigt</td><td>Viktigt</td><td>Viktigt</td><td>Viktigt</td></tr><tr><td>Veckodag</td><td>Godis</td><td>Läsk*</td><td>Överlevnad**</td><td>Måltider</td><td>Alkohol</td></tr><tr><td>Måndag</td><td>-</td><td>-</td><td>-</td><td>-</td><td>-</td></tr><tr><td>Tisdag</td><td>25:-</td><td>21:-</td><td>5:-</td><td>-</td><td>-</td></tr><tr><td>Onsdag</td><td>14:-</td><td>14:-</td><td>15:-</td><td>-</td><td>-</td></tr><tr><td>Torsdag</td><td>-</td><td>14:-</td><td>-</td><td>35:-</td><td>-</td></tr><tr><td>Fredag</td><td>-</td><td>-</td><td>5</td><td>132:-</td><td>508:-</td></tr><tr><td>Lördag</td><td>-</td><td>21:-</td><td>-</td><td>-</td><td>-</td></tr><tr><td>Söndag</td><td>8</td><td>14</td><td>-</td><td>-</td><td>-</td></tr><tr><td>Summa</td><td>47:-</td><td>84:-</td><td>25:-</td><td>132:-</td><td>508:-</td></tr></table>
*Har till 100 % bestått av Coca-Cola och Powerking den här veckan.
**Mackor och kaffe.
Därtill tillkommer typ 60-70:- till bussresor, en stripsmeny (som jag inte vet vad den kostade), studentlitteratur för ca 650:- och rollspel + tärningar för typ 300:-.
Jag är student jag borde inte göra av med såhär mycket (relativt sett då). Det är sorligt bara man tänker på det och det är just därför jag inte tänker på det så ofta.
Hur ser det ut för er andra då. Är det ljust eller mörkt?
/Jaggernaut - rundhänt
*Har till 100 % bestått av Coca-Cola och Powerking den här veckan.
**Mackor och kaffe.
Därtill tillkommer typ 60-70:- till bussresor, en stripsmeny (som jag inte vet vad den kostade), studentlitteratur för ca 650:- och rollspel + tärningar för typ 300:-.
Jag är student jag borde inte göra av med såhär mycket (relativt sett då). Det är sorligt bara man tänker på det och det är just därför jag inte tänker på det så ofta.
Hur ser det ut för er andra då. Är det ljust eller mörkt?
/Jaggernaut - rundhänt