Nej, Speedy var Grön (Röda) pilens sidekick.Röda pilen heter Speedy på engelska
Nej, Speedy var Grön (Röda) pilens sidekick.Röda pilen heter Speedy på engelska
Snart säger du säkert att Prussiluskan egentligen är superhjälte hon också!Såg att ragata också var en möjlig översättning av Vixen. Ragatan hade ju varit det bästa superhjältenamnet!
Hon försökte ju stå för lag och ordning, och motverka kaos med den där rebelliska ungdomen.Snart säger du säkert att Prussiluskan egentligen är superhjälte hon också!
Typisk superhjälte onekligen. Antagligen i samma superhjälteuniversum som Kapten Stofil.Hon försökte ju stå för lag och ordning, och motverka kaos med den där rebelliska ungdomen.
Pippi var en superskurk! Det så uppenbart nu!Hon försökte ju stå för lag och ordning, och motverka kaos med den där rebelliska ungdomen.
Hon har superstyrka och slåss med poliser. Det var ju inte direkt någon hemlighet!Pippi var en superskurk! Det så uppenbart nu!
Jag vet inte om jag tycker att "slåss med poliser" kan användas som något slags bevis för att någon är en bad guy år 2020… =)Hon har superstyrka och slåss med poliser. Det var ju inte direkt någon hemlighet!
Hon gjorde det på 40-talet!Jag vet inte om jag tycker att "slåss med poliser" kan användas som något slags bevis för att någon är en bad guy år 2020… =)
Well, You either die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain… Eller tvärtom, kanske? =)Hon gjorde det på 40-talet!