Nekromanti Vem har den miserablaste fredagkvällen?

Dewil

Skrivbordsgeneral
Det var ingen som ville parta med mig i kväll, så jag sitter själv i den naturkatastrof som kallas lägenhet, dricker folköl, kollar på "Skruva den som Beckham" och läser WRNU...

Dewil

Eksem

Champion
Jag har popcorn och spelar Magic på datorn och har min hyrda Harry Potter-film på i bakgrunden, medan alla andra är ute och har roligt. Jag ska jobba imorgon. Fnys.

Dewil

Skrivbordsgeneral
Jag ger mig fan på att folk ska ut och parta i morgon kväll, eftersom jag börjar jobba 0700 på söndag morgon - bilburet yrke...

Dewil

Hunk

Hero
Dricker ett par folköl i soffan framför datorn samtidigt som jag håller på att förbereda ett D&D-äventyr tills i morgon. Eftersom min inspirationsnivå är ungefär lika med noll går det inte helt lysande... Dessutom är min uppkoppling jätteseg när jag försöker ladda ned monsterstats från SRD:n. Det enda positiva är att jag i morgon skall få spela rollspel för första gången på flera månader :gremsmile:.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Jag gör något liknande, men utan folköl och Beckham*. Det dåliga med detta är att det i är en rätt god beskrivning av majoriteten av mina helgkvällar.

*Namnet "Beckham" ger mig bara obehagliga flashbacks till den omkring tjugofemårige turk med detta användarnamn som försökte förföra mig över MSN. Jag vet fortfarande inte ifall han trodde att jag var av kvinnokön eller ifall han var homosexuell, och jag kan inte fråga eftersom jag blockerade honom strax efter att han började skicka bilder av hjärtan till mig.

Johan K

Gammal & dryg
Jag hade det bra !

Måste nog säga att jag har haft det ganska bra kvälll med magick,,,, Fram till det det att jag krachdde med cykelen....
Har lirat macik en del av kvälen & delat en del del öl med mina polare under natten.

Grendel

Warrior
Satte upp en hylla medan en polare bakade äppelpaj (vilket hon gör riktigt bra), allt till tonerna av David Hasselhofs tolkning av "La Isla Bonita" samt William Shatners tolkning av "Common People" :gremgrin:. Sen kaffe, paj & glass, tittandes på "Lost" och första avsnittet av "The 4400".

walium

Ganska töntig, faktiskt
Så frågan är alltså om...

...du är homosexuell eller bara trodde Bobby var en tjej? Vågar han dyka upp på några framtida forumträffar i Skåne egentligen? :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Det var ingen som ville parta med mig i kväll

Är kravet för att få vara med i miserabel-tävingen att man försökte göra nåt vettigt och det sket sig? :gremsmile:

Jag satt och lirade Puzzle Pirates hela kvällen utan en tanke på att göra något annat, som att spendera tid med människor på annat sätt än över nätet. Jag hade hur kul som helst och kände mig inte miserabel alls. Däremot är jag säker på att många skulle sucka åt mig om jag berättade om ett i princip 6-timmarspass i ett onlinepsel.

Idag ska jag dock på födelsedagsfest och vara social så jag kan om jag vill. :gremgrin: ("Problemet" är alltså att jag vill rätt sällan.)

Jaggernaut

Hero
Det var ingen som ville parta med mig i kväll

Det var lite tvärtom för mig. Alla andra förutom jag festade. Det var meningen att jag skulle vara med men då jag kom från en föreläsning som slutade 14.00 så somnade jag. Vaknade senare på kvällen men kände mig så trött då att jag såg på tv och drack två energidrycker för att sedan gå och lägga mig igen.

/Jaggernaut - halvsovandes