Om jag hade varit du, Quad, så hade jag klippt bort början på din avatar så att du hade fått mindre ryck och ett jämnare flöde. Inledningen var ändå inte
så ball i din animation, medan resten var väldigt stilistisk. Får jag fråga i vilken programvara du gjorde den i?
Då kunde den iaf vara med och tävla om en toppplacering. Annars... Tja, Vitulvs avatar är faktiskt riktigt snygg, och framförallt så är den vilsam för ögonen. Det kommer dröja innan jag tröttnar på den. Krilles nuvarande är också en sån där vilsam, fin avatar som jag gärna stannar med blicken på.
Pom's är astuff, och en annan jag har stengillat var Masks Fiddler's Green-avatar (men Masks
nuvarande spöar ju det mesta i fråga om coolhet). Nippro har ett bra fotografi; enkelt, men ändå snyggt och det speglar honom bra (åtminstone den bild jag har fått av honom). Samma sak kan sägas om Stenhönas bild. Dante's gamla höga hatt var en av mina favvosar också (även om jag inte var eld och lågor över animationen). Zaphods djurserie är en som jag diggat oerhört mycket och Chrulls glajjor var... plastiga. Eksems nakenjesus-avatar är underskattad och...
Min stora personliga favvo genom tiderna är Yassilus gamla gullis-avatar, den är helt enkelt
zötast.
:^)
...men okej "snyggast"...
...då handlar det bara om två bilder.
På andraplats hamnar diverse användare av Johan Hammer (såsom Bajsätaren no.1) som alla har denna fetingcoola bild. Om den hade föreställt Johan själv så skulle han vinna hela alltet.
Annars... så finns det ju bara en som kan stoltsera på toppen. Ja, då tycker jag att
Tamagotchi TiM vinner överlägset, faktiskt. Skåda konstverket:
Att jag diggar TiM så mycket
kan iofs bero på att "bzz bzz" är en så skön gimmick, eller att det där med "underhållad" och avstägningsknappen är så häftigt i hans profil. Men... nä, man kan inte ta någon stjärnglans ifrån den där bilden, alltså... Den är så djävla överlägset snyggare än allt annat.