Beastslayer
ROTN
Officiell eller ej är frågan?
Peppen är dock enorm oavsett. Tror det kommer bli en grymt bra serie!
Peppen är dock enorm oavsett. Tror det kommer bli en grymt bra serie!
Det skulle man kunnat tro! En lökig sådan isfJag trodde att det var omslaget till en hårdrocksplatta innan jag scrollade ner till namnet.
Tja, det är väl inte helt sant.Hyfsat pepp, med tanke på att man ännu inte vet något om den.
Sen kommer de behöva ta ut de konstnärliga svängarna eftersom källmaterialet inte har den upplösningen - att i det fånga "rätt" stämning kommer att bli svårt och risken för platt fall är tyvärr ganska stor.
Tror det ligger mycket i pipelinen redan!Jahopp då ska man skaffa amazon prime... Räckte det inte med att jag skaffade HBO för att se en 4 timmar version av en film som jag redan sett.
Men serien blir säkert bra. Hoppas det leder till mer fantasy filmer och serier
Jag gissar Wheel of Times kommer på Amazon, för vad det kan vara värt.Jahopp då ska man skaffa amazon prime... Räckte det inte med att jag skaffade HBO för att se en 4 timmar version av en film som jag redan sett.
Men serien blir säkert bra. Hoppas det leder till mer fantasy filmer och serier
Jo den är jag sugen på att seJag gissar Wheel of Times kommer på Amazon, för vad det kan vara värt.
Dom har ju The Boys också. Väl värd kostnaden, bara den.
Amazon har väll tales from the loop (ur varselklotet) också ?Jag gissar Wheel of Times kommer på Amazon, för vad det kan vara värt.
Dom har ju The Boys också. Väl värd kostnaden, bara den.
Jopz. Inte kollat dock.Amazon har väll tales from the loop (ur varselklotet) också ?
Kollat nått avsnitt via fulstream men fastnade inte , pacingen var för långsam för min smak .Jopz. Inte kollat dock.
PK på vilket sätt?Tror den blir dålig, har även förstått att många är oroliga för att den ska förstöras av pk-trams. Hoppas jag har fel på båda punkterna
Inte följt detaljerna så nogaPK på vilket sätt?
Det kan nog bli action till en början för att trappas ned och sedan upp igen om jag får gissa lite vilt.Jag har låga förväntningar. Hoppas på lite mindre action, mer drama, bra skådisar och fina vyer. Witcher säsong 2 kan få ge mig action fantasy istället, genren är stor nog för breddas lite.