Nekromanti Vi ber om ursäkt... (till rising, och övr. sthlm)

chrull

Stockholm Kartell
Jag, storuggla, Dante, vitulv, Eksem oc vindhand. Med tjejkompisrar/flcikvänner.

Vi ber om ursäkt.

Hur det kunde bli så många meddelanden på Risings telefonsvarare vet vi inte.

Framförallt vet vi inte vem som fick den dumma idén att försöka hitta hem till dig.

OCh hade vi bara haft en spritpenna hade vi inte helller vetat vem som fått den dumma idén att klottra YMIR WAS HERE i din port.
Som tur var så hade vi ingen och den saken blev aldrig av.
antagligen främst frö att vi inte hittade din piort :gremlaugh:DDDD

Som sagt. Nästa gång det är stor träff får du komma. så du vågar komma på de små, som ändå hålls runt hörnet från där du bor :gremlaugh:

Dessutom ber vi om ursäkt för den dåliga punken, de dåliga snapsvisorna och det faktum att Dante aldrig slutade sjunga.

(tack för taxin :gremlaugh: )

Till resten vill jag, och de andra besökarna (Lycan, Ymir, Vindhand, storuggla, eksem, dante, vitulv, eventuellt glömda) säga att forumsölen den här gången var precis lika bra som tidigare gånger. Fast nästa gång tar vi inte ett ställe som stänger tolv...

tack för den här gången. när är nästa gång?

chrull - en forumit i stockholm nyss hemkommen från öljakten som varade över halva stan....

King Kromm

Hero
LOL...!

Det där lät helt ok... :gremsmile: Jag ryckersnart in i 08:e land, ska va i berga och hårsfjärden, varför inte fira det med forumsöl? Vet inte riktigt när det blir stockholm dock, börjar ju i karlskrona, i oktober, men runtomkring jul/nyåret borde min adress vara i stockholm! Så där för vill jag nog va med om ett forumsöl, låter ena kul :gremsmile:

Rising

Vila i frid
Ha ha ha!

"Hur det kunde bli så många meddelanden på Risings telefonsvarare vet vi inte."

Wee! *ser fram emot att höra dem*

"Framförallt vet vi inte vem som fick den dumma idén att försöka hitta hem till dig."

Well, det är Birger Jarlsgatan 104 Uppgång 7, bara så att ni vet. Lite klotter skulle bara pigga upp.

"Som sagt. Nästa gång det är stor träff får du komma."

Okej, hoppas det dyker upp någon sådan i sommar, då kommer jag att vara fett ledig (eller "fett arbetslös och utblottad", om förra och förrförra sommarens trend håller i sig) och kanske behöva piggas upp.

/Riz
blev klar med arbetet som plågat honom hela tiden just nu, och firar med tre olika sorters rosévin. Imorgon ska jag vara utomhus i mer än en timme i sträck för första gången på hela sommaren.</a>

Gardener

Champion
Re: Vi ber om ursäkt... (till rising, och övr. sth

Hehe, låter som ni hade det ganska trevligt, och jag är lite putt att jag inte hade möjlighet att vara med. Nästa gång får fasen inget komma emellan!

Johan K

Gammal & dryg
Fassen, det låter ju som det var livat värre !

HeHe !
Som sagt, låter ju som ni har haft ordentligt skoj ju !

Ackerfors

Alas, your rapids!
Inga kommentarer...

...eller jo, några kommentarer får det bli iaf.

Haha, ni verkade ju ha det bra. :gremsmile: Nästa gång ska jag vara 18 inte utfattig, så jag kan vara med. :gremsmile:

seinet

Swashbuckler
På tal om forumsöl...

Inom kort öppnar en ny pub här i Göteborg, Majorna. The Red Lion heter den och jag undrar ifall det finns intresse att några av forumbesökarna är några av deras första gäster.

/Seinet Wintermute - Kan se puben från köksfönstret

Sodivra

Champion
wtf?!11

Kommer det folk ända från Skåne! Gaaah! Vi måste bestämma ett datum i Stockholm då alla måste komma så att jag också kan komma! (Och träffa många, vill säga)

chrull

Stockholm Kartell
Re: wtf?!11

Ymir, Lycan och andra eventuella skåningar som var där men som försvann i kilkenny-doftande rök var inte i stockholm för att gå på forumsölen. De var här för att träffa nån annan. typ MrChina.

Men när jag fick reda på det så såg jag till att de visste var vi var och när så de kunde titta förbi.

chrull

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Förlåt, som sagt ...

Men jag hade hursomhelst mycket trevligt.

Och så fick jag än en gång se solen gå upp över Söder.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ett bra sätt att inte skrämmas?

Jag funderar lite på hur vi kom på idén. Anledningen till att vi sökte upp Rising var att han har påstått att han är rädd för oss och inte vill träffas (nåja, det sägs så i varje fall). Hur kom vi då på idén att vi skulle söka upp honom genom 118118, ta oss hem till honom mitt i natten och storma in i hans lägenhet? Jag och Vindhand hade dessutom en backup-plan om den gode Herr Rising inte skulle vara hemma - vi skulle släppa ner tärningar i hans brevinkast för att han skulle förstå att vi varit där.

Bra sätt att få någon att sluta vara rädd för oss. :gremcrazy:

Nä, det är väl bara att inse - vi är fullblodsstalkers! :gremwink:

/Vuffe

Troberg

Sinister eater
Re: Ett bra sätt att inte skrämmas?

Jag funderar lite på hur vi kom på idén. Anledningen till att vi sökte upp Rising var att han har påstått att han är rädd för oss och inte vill träffas (nåja, det sägs så i varje fall). Hur kom vi då på idén att vi skulle söka upp honom genom 118118, ta oss hem till honom mitt i natten och storma in i hans lägenhet? Jag och Vindhand hade dessutom en backup-plan om den gode Herr Rising inte skulle vara hemma - vi skulle släppa ner tärningar i hans brevinkast för att han skulle förstå att vi varit där.

Bra sätt att få någon att sluta vara rädd för oss.

Nä, det är väl bara att inse - vi är fullblodsstalkers!
Japp, det finns tillfällen då man är glad att man bor i en fredlig stad som Borlänge...

Jag får väl försöka vara med nästa gång!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Ett bra sätt att inte skrämmas?

Japp, det finns tillfällen då man är glad att man bor i en fredlig stad som Borlänge...
Alltså, känn dig inte säker för det. Beslutsammheten som lös i pojkarnas ögon igår hade kunnat ta oss till Marocko och tillbaka. När det är forumsöl går ingen säker :gremwink:

Jag får väl försöka vara med nästa gång!
Absolut!

/Vuffe

Storuggla

Champion
Re: Vi ber om ursäkt... (till rising, och övr. sth

"Hur det kunde bli så många meddelanden på Risings telefonsvarare vet vi inte."

Hmm... ett för att säga att vi stog i hans trapp. ett för att säga att jag inte hade något med saken att göra (tack Mia, sådant gör mig ju inte mindre misstänkt eler så) och ett för att jag fick fö rmig att ringa karln och berätta något... som jag glömt nu. Det kan vara mer, jag vet inte.

Storuggla, har trähatt ännu

walium

Ganska töntig, faktiskt
Klottra i porten och busringa istället för att yxmörda? Och ni vågar kalla er själva för rollspelare? Vad ska folk tro om oss egentligen? Nästa gång ni träffas så är det säkrast att blod flyter. :gremwink:

Storuggla

Champion
"Klottra i porten och busringa istället för att yxmörda? Och ni vågar kalla er själva för rollspelare? Vad ska folk tro om oss egentligen?"

Om det är någon tröst så knykte jag en affish med texten "Rökt Sik" och ett pris på från en ICA eller Vivo eller något på Odengatan i närheten. Den ligger hemma om någon vill ha den.

Storuggla, lägger jag den i pappersåterbäringen kommer de döda mig

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Storuggla, lägger jag den i pappersåterbäringen kommer de döda mig "

Inte om du dödar dem först. Du vet väl att det är nyhetstorka nu på sommaren. Du borde göra det av solidaritet med kvällspressen om inte annat.