Ska se om jag kan adda dig, frienda mig! (se friend code i startinlägget)Finns det någon plats kvar? Har spelat förut.
Läs bara learn to play!Vad sjutton vill jag läsa för regelbok? Hittar en hel bunte på https://www.fantasyflightgames.com/en/products/twilight-imperium-fourth-edition/
Läser igenom "Learn to Play" nu, antar att spelet inte kör nybörjarregler när vi kommer igång.
Är "Twilight Imperium Codex" nåt addon eller ska jag plöja de med?
Gissar att "Prophecy of Kings" är ett supplement.
Om du inte får plats i 'wrnu testrun", ska jag bjuda in dig till ett parti med mer erfarna spelare?Finns det någon plats kvar? Har spelat förut.
Kom igen nu tanten, in och välj vem du ska spela.Jorden skälver när "ivtOpv" vankar över den!
Min kompiskod är alltså ivtOpv.
Klar!Kom igen nu tanten, in och välj vem du ska spela.
Den in-game kanske inte är bäst i världen. Jag har Discord och öh... SMS? Heter Darth Various#8559 på DiscordVill vi ha någon separat chatklient för att reta/hota/diplomata varandra?
Jag kör discord och signal.
Vågar ni inte köra er diplomati öppet här? Jag har inget att dölja!Vill vi ha någon separat chatklient för att reta/hota/diplomata varandra?
Jag kör discord och signal.
Jag tyckte annars ingame-chaten verkade helt ok, men separata kanaler för alla de andra spelarna.Den in-game kanske inte är bäst i världen. Jag har Discord och öh... SMS? Heter Darth Various#8559 på Discord
Kan ju ge den en chans.Jag tyckte annars ingame-chaten verkade helt ok, men separata kanaler för alla de andra spelarna.
Jag har tillåtit Twiligt Wars att skicka aviseringar (första sidan nånsin som fått det), då får jag en ping från Chrome när ni skriver nåt i chatten, eller när det är min tur att göra något.Dels det, men kanske också brist på en 'ping' när det är ens tur? Det skulle eventuellt avhjälpas något med en chat utanför spelets klient (som discord).
Samma här, men det har inte funkat på mobilen. Men ny gick jag in och klickade på aviseringar i Chrome på min mobil också. Hoppas få en ping för allt som händer. Rekommenderar alla att sätta på notificiations, annars kommer det nog ta låååång tidJag har tillåtit Twiligt Wars att skicka aviseringar (första sidan nånsin som fått det), då får jag en ping från Chrome när ni skriver nåt i chatten, eller när det är min tur att göra något.