Nekromanti Viktigaste/Lämpligaste modulerna

Helmgast
Tiraker!

Med tanke på de olika trollvarianterna skiljer sig milsvidda åt så tycker jag att de utgör en betydligt intressantare och mer varierande "ras" än Mundanas Tiraker som enbart finns i varianterna stor, mellan eller liten och med sinneslagen arg, listig eller smart.
Hoppades slippa gå in i diskussionen, men jag vill tacka Dan (neo) för hans underbara jobb med Tirakmodulen! Läs den, klaga sen (du kan inte ha läst den utifrån vad du skriver).

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Tiraker!

Hoppades slippa gå in i diskussionen, men jag vill tacka Dan (neo) för hans underbara jobb med Tirakmodulen! Läs den, klaga sen (du kan inte ha läst den utifrån vad du skriver).
Jodå, visst har jag läst den! Jag äger den t.o.m. Men jag vet inte om jag är så fruktat imponerad. Fast Gullbrandssons illustrationer är trevliga. Och jag gillade faktiskt kapitlet om Pirater (för övrigt så tycker jag att Bazirk är intressanta överlag).
Jag tryckte ju faktiskt på att jag inte ogillar Tirakerna alls, jag tycker snarare att de är en av de kultutrer i Mundana som jag fascineras av. Det jag menade var att jag inte tycker att de är på något sätt mer intressanta än trollen i Trudvang.

Frixeray

Swordsman
Re: Lista

Eller kanske inte!

V&N är tillsammans med L&H de sämsta Eonmodulerna

Hack 'n slash-skelett, fjantiga Helmgastar, bundna elementarvarelser som är sämre än vanliga elementarvarelser och en helt ny Commersium Lamia (kan Neogames vara så vänliga och tänka på vad de skrivit innan?)

Det enda jag njöt av att läsa i den boken var Dibukkulten "De Övergivnas Armé"