Judas
Veteran
Tänkte bara kolla om det är någon som har läst Vilddjurets märke än och om det i så fall är värt att köpa SL-skärmen för att få det? Även om SL-skärmen ser riktigt fin ut så har jag aldrig haft någon vidare glädje utav sådana tidigare och mitt intresse av den är således ganska svalt. Däremot gillade jag Det förlovade landet (har bara läst, inte spellett än) och tror att det kommer att passa perfekt till den grupp av nybörjarspelare som jag ska leda in i Davokar, men det vore ju klart kul om Vilddjurets märke var lite djupare. Hur många sidor är det på? Vad innebär "fristående fortsättning"? Fortsätter konflikterna? Får man återse några av karaktärerna?
Som en liten disclaimer kan jag säga att jag givetvis förstår att det är SL-skärmen som är den centrala produkten i paketet och att äventyret givetvis inte är något The enemy within, men jag är fortfarande nyfiken då jag allra helst spelar ett nytt spel med officiellt material även om jag är en ganska rutinerad SL (om någon av konstruktörerna läser detta vill jag dock säga att ni har gjort ett kanonbra jobb med att presentera er kampanjvärld och jag ser verkligen fram emot att fixa egna äventyr i den på lite sikt).
Som en liten disclaimer kan jag säga att jag givetvis förstår att det är SL-skärmen som är den centrala produkten i paketet och att äventyret givetvis inte är något The enemy within, men jag är fortfarande nyfiken då jag allra helst spelar ett nytt spel med officiellt material även om jag är en ganska rutinerad SL (om någon av konstruktörerna läser detta vill jag dock säga att ni har gjort ett kanonbra jobb med att presentera er kampanjvärld och jag ser verkligen fram emot att fixa egna äventyr i den på lite sikt).