Nekromanti Vildhjartaomslaget ...

userfriendly

Warrior
Nej...

Jag skulle tippa på att de menar antalet sidor, ej antalet ark. Om de skulle tala om ark så skulle boken bli 256 (+4) sidor tjock, och jag tvivlar starkt på att Riotminds släpper en äventyrsmodul som är nästan dubbelt så tjock som grundregelboken...

Maggan

Swordsman
OK...

Men modulen skulle ju bli 64 + 4 sidor... 64 ark = 128 sidor, och inte 256.../images/icons/wink.gif
Du har rätt i att det fortfarande låter mycket, men HUR FAAN SKA JAG VETA! (Jag har väll aldrig sett boken med egna ögon!) /images/icons/smile.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

userfriendly

Warrior
Well...

Nu är det så att på ett ark rymms (för det mesta) fyra sidor... om så är fallet med riotminds nästa produkt vet jag dock inte...

Hasse

Hero
Re: OK...

Vi får se, jag kan ha fel när jag utgick ifrån att +4 även inkluderade någon sida i själva boken men det kan ju iofs vara omslagets 4 sidor.

Den som lever får se.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Edgar

Warrior
Re: ajaj..det kommer...

För att man är på LinCon och spelleder?

//Kalle - som kan rekomendera "I skuggan av Madame Gilliotine"...

Maggan

Swordsman
Va?

Fyra sidor på ett ark? Nu förstår jag inte riktigt... Jag menar alltså att var pappersblad har en fram- och en baksida... Menar du typ ett ark som viks på mitten och så ger fyra sidor???

->>Magnus<<-

userfriendly

Warrior
Re: ajaj..det kommer...

En helg hit och dit, spelar väl ingen roll. Bara ni inte börjar med neogames-stilen (Offensiv är väl ca 8 år försenad). Dessutom är det ganska trevligt för oss som beställer, att vi endast behöver betala frakt en gång, eftersom rollformulären kommer ut samtidigt...

Maggan

Swordsman
Vart?

Jag är frustrerad! Jag vill se omslaget, men när jag trycker på länken i Dantes inlägg kommer bara bilden till spelledarskärmen upp! Och jag hittar inget på nått annat ställe på sidan heller!!!!!!!!!!!!!!

->>Magnus<<-

Maggan

Swordsman
Re: Vart?

OK, jag får väll testa... hoppas det funkar!!! Annars blir jag ännu mer ledsen! /images/icons/frown.gif

->>Magnus<<-

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Oj då...

... vi som bara är 5 plus SL (jag är SL). Och mina spelare är typ lärlingar. Hmm. får kanske modifiera det lite... annars så får jag väl vänta med att använda det tills ett senare skede. Kanske inte ens passar in i kampanjen just nu! Den som lever får se...

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Vindhand

Myrmidon
nej nej nej...

+4 innebär att de 64 sidorna äventyr är så bra (mästerskrivna) att de ger en bonus på spelledande, stämning och dylikt på just 4 poäng.

Det borde väl vara uppenbart? /images/icons/wink.gif

ceralion

Veteran
Re: Oj då...

Vi är totalt 6 stycken (jag är SL), så det borde ordna sig för oss.. dessutom ligger de flesta i sällskapet nu på YN Utövare. Blir nog bra.

ceralion

// carpe noxem - fånga natten //

Rosen

Myrmidon
Re: Va?

<I>Fyra sidor på ett ark? Nu förstår jag inte riktigt... Jag menar alltså att var pappersblad har en fram- och en baksida... Menar du typ ett ark som viks på mitten och så ger fyra sidor???</I>

Iaf om produkten är rygghäftad - titta på vilken tidning som helst.

Fast pratar man tryckeritermer så menar de ett sånt där STORT tryckark som de skär ut sidor från, och där rymmer man 12 per ark eller nåt sånt (minns inte exakta antalet på rak arm; det var ett rätt bra tag sen).

Hursomhelst, jag är rätt 100 på att Dante menade 64 sidor inlaga plus 4 sidor pärm. De trycks separat, ibland på olika tryckerier, så utgivaren får börja med att behandla dem som två produkter tills de har häftats/limmats/sytts ihop med varann.

--
Åke

Skelander

Veteran
Nån som vet priset på "Vildhjärta"?

Rikard
---
"A real american only need one finger..."
Al Bundy