Många utav mina svar har redan tagits... (Eon, WH40K och WHFB rollspelen, World of Darkness, ... DnD... även om jag inte gillar DnD, mest pga regelsystemet... but credits where credits are due after all)... men där finns nog några jag kan lägga till... vissa som jag vet, och några som jag har fått för mig verkar vara rätt välutbyggda.
Cyberpunk och Shadowrun har alltid verkat för mig som om de är rätt välutbyggda (jag kan ha fel dock, så klart)... inte på samma nivå som de andra som nämnts, men ändå.
Sen två rollspel som jag definitivt tycker är välutbyggda.
Mutant Chronicles är en av dem, den känns som den har allt man behöver för världen. Det är en värld som jag gillar, har tyvärr inte fått spela något rollspel i den.
Den andra är definitivt mer välutbyggd jämfört med MC, den kommer från en av mina favorit IP's, och den är en av de större faktiskt skulle jag säga (fortfarande inte så stor som de som redan nämnts av andra, men den är rätt högt upp skulle jag säga), och det är MechWarrior. MW har väldigt mycket material att luta sig tillbaka mot, orginal spelet Battletech (figurkrigsspelet) med all dess fluff, böcker, data- och TV-spel, till och med en tecknad TV-serie som jag gillar trots dess tidiga 90-talshet... XD Tyvärr så har jag bara fått spela rollspel en gång i den världen.